لنز مورنینگ کیو (Morning Q contact lenses)، محصول شرکت INTEROJO  کشور کره است. لنز مورنینگ کیو با داشتن تمام استاندارد های لازم، مهر تایید چشم پزشکان و اپتومتریست های سراسر کشور را داراست و پر تکرار ترین پیشنهاد به مراجعین در سالهای اخیر بوده است، ازین رو این محصول در گروه معروف ترین و پرفروش ترین لنزهای طبی و رنگی سالانه و فصلی قرار دارد. این محصول به دو صورت:

  • لنز مورنینگ طبی (بدون رنگ و صرفا برای اصلاح ضعف چشم)
  • لنز مورنینگ طبی رنگی با نام لنز فستیوال به بازار ارائه شده است.

کاتالوگ لنز مورنینگ از تنوع بسیار بالایی برخورداراست و برای تمام سلایق و شرایط چشمی پیشنهاد ویژه ای دارد که در ادامه مطلب به طور کامل در مورد لنز مورنینگ و فستیوال برای شما توضیح می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  1. لنز مورنینگ سالانه طبی
  2. لنز موزنینگ فصلی طبی
  3. لنز فستیوال مورنینگ رنگی سالانه (طبی و آرایشی)
  4. لنز فستیوال مورنینگ رنگی فصلی (طبی و آرایشی)
  5. لنز مورنینگ توریک (آستیگمات) سالانه
  6. لنز مورنینگ توریک (آستیگمات) فصلی

مشخصات لنز مورنینگ

لنز طبی مورنینگ کیو و لنز رنگی مورنینگ یا همان لنز فستیوال محصول شرکت interojo کره جنوبی می باشد. این کمپانی از بزرگترین کمپانی های تولید و عرضه انواع لنز طبی و آرایشی در دنیاست.

لنز فستیوال مورنینگ محصول شرکت interojo کره جنوبی

  • درصد مقدار آب لنز مورنینگ طبی و لنز فستیوال مورنینگ 38 درصد است، که این میزان آب در لنز منجر به راحتی بالای لنز روی سطح چشم میشود. بنابراین مصرف لنز مورنینگ کیو در صورت رعایت اصول بهداشتی مصرف لنز چشم، هیچ گونه خشکی چشمی را به همراه نخواهد داشت. ازین رو این محصول میتواند یکی از گزینه های مورد تایید برای افراد علاقه مند به خرید لنز استاندارد باشد.
  • لنز مورنینگ نسبت به سایر لنزهای هیدروژل یک مزیت خاص دارد. اول از همه، بسیار راحت است. مانند بسیاری از لنزهای بسیار آب دوست خشک نمی شود و تا دیروقت رطوبت خود را حفظ می کند.
  • تمام لنز های مورنینگ اعم از لنز طبی مورنینگ، لنز آستیگمات مورنینگ و لنز فستیوال مورنینگ به دو صورت سالانه و فصلی به بازار عرضه میشود. از این رو برای تمام شرایط چشمی و حتی چشم های حساس قابل استفاده هستند.
  • پزشکان به تحرک خوب و قرار گرفتن مرکز اپتیکی لنز طبی روی مردمک لنز توجه ویژه دارند زیرا در این صورت بیماران از راحتی، سهولت استفاده و دید عالی برخوردارند، و لنز مورنینگ این ویژگی مهم را به خوبی داراست.
  • لنز مورنینگ دارای ویژگی های اپتیکی عالی است. وضوح تصویر کاربران با لنز های مورنینگ بسیار بیشتر از بسیاری از لنزهای دیگر است.
  • لنز مورنینگ سالانه به مدت 12 ماه از زمان باز کردن پلمپ ویال لنز عمر میکند، این میزان دوام لنز مورنینگ سالانه در کنار راحتی و اکسیژن رسانی بالا، این لنز چشم را بین مصرف کنندگان لنز طبی بسیار محبوب کرده است.
  • لنز مورنینگ فصلی عمر مفید 3 ماهه دارد و به دلیل راحتی بالاتر نسبت به لنز مورنینگ سالانه به افراد با چشم های بسیار حساس یا دچار خشکی چشم توصیه میشود.
  • لنز مورنینگ با دیامتر 14میلیمتر به راحتی روی قسمت رنگی چشم قرار میگیرد و بزرگنمایی و جلوه ی بسیار طبیعی به چشمان شما می دهد.
  • لنز توریک مورنینگ (لنز آستیگمات) تا شماره ی آستیگمات (2.25-) را پوشش میدهد. اگر نمره آستیگمات چشم شما بالاتر است، جهت مشاوره انتخاب بهتر با ما در ارتباط باشید. لنز آستیگمات مورنینگ، بدون رنگ هستند.
  • از دیگر مزیت های لنز طبی مورنینگ و لنز فستیوال، باید به پایین بودن قیمت لنز مورنینگ در کنار راحتی ،اکسیژن رسانی و دوام بالای آن اشاره کرد!
  • اگر به دنبال لنز طبی رنگی با اکسیژن رسانی و راحتی بالا اما با قیمت مناسب هستید، توصیه ی ما به شما لنز مورنینگ کیو است!

ویژگی های لنز طبی مورنینگ

اگر از مصرف کنندگان لنز های طبی برای اصلاح ضعف بینایی تان هستید، حتما نام لنز مورنینگ را بارها شنیده اید یا از این محصول استفاده کرده اید. تجویز پر تکرار لنزهای طبی مورنینگ کیو توسط متخصصان چشم پزشکی و اپتومتری برای علاقه مندان به مصرف لنز چشمی به جای عینک، منجر به پیشی گرفتن لنز مورنینگ طبی از سایر برند های لنز طبی است. زیرا لنز مورنینگ تمام پارامتر های لازم برای یک لنز طبی استاندارد را داراست.

تحرک خوب و به اندازه ی لنز (نچسبیدن لنز روی چشم) و قرار گرفتن مرکز اپتیکی لنز روی مردمک چشم ویژگی مهم و مورد بررسی برای پزشکان است تا بتوانند به کیفیت لنز چشم امتیاز دهند، زیرا در این صورت بیماران از راحتی، سهولت استفاده و دید عالی برخوردارند. پس لنز مورنینگ که به خوبی این ویژگی ها را دارد، می تواند یک انتخاب استاندارد و مقرون به صرفه با امتیاز بالا باشد.

این لنز نسبت به سایر لنزهای هیدروژل تفاوت ویژه ای دارد. اول از همه، بسیار راحت است. مانند بسیاری از لنزهای بسیار آب دوست خشک نمی شود و تا دیر وقت روی سطح چشم مرطوب می ماند.

لنز طبی مورنینگ با اکسیژن رسانی بالا به قرنیه چشم، راحتی بسیار بالایی را به همراه دارد. حجم آب لنز مورنینگ طبی (38%) می باشد که این پارامتر منجر به راحتی بالای لنز روی سطح چشم میشود.

بنابراین لنز مورنینگ طبی در صورت رعایت اصول بهداشتی مصرف لنز تماسی، هیچ گونه خشکی چشمی را به همراه نخواهد داشت. ازین رو لنز طبی مورنینگ میتواند یکی از گزینه های مورد تایید برای افراد علاقه مند به خرید لنز طبی باشد.

لنز مورنینگ طبی که محصول کشور کره و شرکت interojo است، در دو نوع طول عمر لنز طبی مورنینگ سالانه و لنز طبی مورنینگ فصلیتولید میشود.

لنز طبی مورنینگ سالانه

لنز طبی مورنینگ سالانه، طول عمر مفید یک ساله دارد، از زمان باز کردن پلمپ ویال لنز مورنینگ به مدت 12ماه قابل استفاده است. استفاده از مایع لنز استاندارد و با کیفیت در افزایش طول عمر لنز و راحتی لنز تا پایان دوره ی 12 ماه بسیار موثر است.

لنز طبی مورنینگ سالانه

لنز طبی سالانه مورنینگ کیو با دیامتر (سایز) 14 میلی متر، روی سطح قرنیه قرار میگیرد و سایز آن به اندازه ی قسمت رنگی چشم است. با اینکه لنز مورنینگ طبی رنگ خاصی ندارد اما بزرگنمایی و شفافیت و تازگی بالایی به چشم میبخشد.

لنزهای مورنینگ طبی برای بیماران با آستیگماتیسم پایین مناسب و قابل استفاده هستند (آستیگمات کمتر از 0.75) اما در صورت داشتن آستیگمات بالا، برای داشتن دید کامل باید از لنز مورنینگ توریک استفاده شود. در ادامه مطلب در مورد لنز مورنینگ آستیگمات (توریک) به طور کامل توضیح می دهیم.

این میزان دوام لنز مورنینگ طبی سالانه در کنار راحتی و اکسیژن رسانی بالا، این لنز چشمی را بین مصرف کنندگان لنز طبی سالانه بسیار محبوب کرده است.

مشخصات لنز طبی مورنینگ سالانه

تمام طول روزمدت استفاده
10 الی 12 ماهطول عمر لنز
polymaconمواد سازنده (متریال)
38%Water content یا مقدار آب تشکیل دهنده لنز
13Oxygen permeability, Dk / t
8.6Base curve یا انحنای لنز
14.0Diameter یا قطر لنز
20.00-رنج نمره لنز
خیرقابلیت فیلتر کردن اشعه ماورابنفش
خیررنگی
1 تعداد لنز در هر شیشه لنز

لنز طبی مورنینگ فصلی

لنز مورنینگ طبی فصلی عمر مفید  3  ماهه دارد و به افراد با چشم های حساس یا دچار خشکی چشم توصیه میشود.

لنز مورنینگ طبی فصلی یک مدل کاربردی و کم هزینه از لنز تماسی با کیفیت است. جنس لنز مورنینگ و فستیوال فصلی پلی مکن است که دوام کافی و مراقبت آسان را فراهم می کند.

لنز فصلی مورنینگ کیو

لنز مورنینگ فصلی با دیامتر 14میلیمیتر به بازار عرضه شده است که روی قسمت رنگی چشم قرار میگیرد و حرکت و دید اپتیکی عالی را فراهم میکند.

از دیگر مزیت های لنز مورنینگ طبی باید به قیمت مناسب این محصول در کنار راحتی، اکسیژن رسانی ودوام بالای آن اشاره کرد!

اگر به دنبال لنز طبی فصلی با اکسیژن رسانی و راحتی بالا اما با قیمت مناسب هستید، توصیه ی ما به شما لنز مورنینگ طبی فصلی است!

مشخصات لنز مورنینگ فصلی طبی

full dayWearing mode
3 monthsShelf life
polymaconMaterial
38.7Water content%
13Oxygen permeability, Dk / t
8.6Base curve radius, B.C.
14.0Diameter, D
0.07Centre thickness, mm
-10.00Power, PWR
noPresence of UV filter
yesPresence of toning
4Quantity per pack

 

لنزهای فستیوال رنگی INTEROJO طراوت را به چشم شما می بخشد و تصویر شما را بسیار طبیعی تغییر می دهد و زیبایی چشمان شما را دو چندان می کند.

لنز فستیوال مورنینگ هم مانند سایر محصولات این شرکت با دو طول عمر متفاوت به بازار عرضه میشوند و ازین رو انتخاب را برای علاقه مندان به مصرف لنز سالانه و فصلی راحت کرده است!

پس اگر علاقه مند به رنگ های لنز فستیوال هستید، با هر شرایط چشمی و طبق نظر پزشکتان میتوانید رنگ انتخابی تان را از نوع سالانه یا از نوع فصلی استفاده کنید. تمام رنگهای موجود در کاتالوگ لنز مورنینگ رنگی، به صورت فصلی و سالانه قابل سفارش است.

لنز فستیوال با اکسیژن رسانی بالا به قرنیه چشم، راحتی بسیار بالایی را به همراه دارد. حجم آب لنز رنگی فستیوال مورنینگ کیو (38%)  می باشد که این پارامتر منجر به راحتی بالای لنز روی سطح چشم میشود.بنابراین این لنز چشمی در صورت رعایت اصول بهداشتی مصرف لنز تماسی، هیچ گونه خشکی چشم را به همراه نخواهد داشت. ازین رو لنز مورنینگ رنگی میتواند یکی از گزینه های مورد تایید برای افراد علاقه مند به خرید لنز رنگی سالانه باشد.

لنز فستیوال طبی رنگی دارای طراحی و رنگ بندی های طبیعی قابل استفاده در تمام موقعیت ها بوده و حتی بدون آرایش طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. همچنین نوع طراحی لنز مورنینگ رنگی بر روی چشم های تیره نتیجه ی دلچسب و طبیعی دارد.

لنز آستیگمات مورنینگ

لنز توریک مورنینگ (مناسب برای افراد دچار آستیگمات) از پرفروش ترین لنز های توریک در سال های اخیر می باشد، علت معروفیت و فروش بالای لنز مورنینگ آستیگمات، مهر تایید چشم پزشکان و اپتومتریست ها ست.

لنز مورنینگ توریک سالانه با اکسیژن رسانی بالا به قرنیه چشم، راحتی بسیار بالایی را به همراه دارد. حجم آب لنز مورنینگ توریک (38%) می باشد که این پارامتر منجر به راحتی بالای لنز روی سطح چشم میشود.

اگر چشمان شما دچار آستیگماتیسم است، نا امید نباشید، زیرا کمپانی لنز مورنینگ کیو به فکر شما هم بوده است و لنز های آستیگمات (توریک) خود را با کیفیت و قیمت عالی به بازار عرضه کرده است. لنز های مورنینگ توریک تا شماره ی  آستیگمات (2.25-) را پوشش میدهد. اگر نمره آستیگمات شما بالاتر است و یا در انتخاب نمره لنز آستیگمات تان نیاز به کمک دارید با کارشناسان فروشگاه لنز بیوتی در ارتباط باشید.

پزشکان به تحرک به اندازه لنز و قرار گرفتن مرکز اپتیکی روی مردمک چشم، توجه دارند زیرا در این صورت بیماران از راحتی، سهولت استفاده و دید عالی برخوردار اند. لنز مورنینگ توریک هم با توجه به ثبات روی چشم گردش کمتری نسبت به سایر لنز های آستیگمات دارد و ازین رو کیفیت دید بسیار بالایی دارد.

مسئله مهم در لنز های آستیگمات، ثبات و قرار گیری درست لنز روی قسمت رنگی چشم می باشد، زیرا در صورت حرکت وگردش زیاد لنز توریک برروی چشم، فرد دچار نوسان دید میشود و کیفیت دید بسیار پایین می آید. لنز مورنینگ توریک با چرخش کم وثبات بالا، دید بسیار خوبی را در بین لنز های توریک به همراه دارد.

این لنز نسبت به سایر لنزهای هیدروژل تفاوت ویژه ای دارد. اول از همه، بسیار راحت است. مانند بسیاری از لنزهای بسیار آب دوست خشک نمی شود و تا دیروقت مرطوب می ماند.

لنز های مورنینگ آستیگمات (توریک) در دو نوع سالانه و فصلی موجود می باشد ازین رو لنز های مورنینگ توریک میتوانند به تمام افراد دچار آستیگمات با شرایط چشمی حساس و عادی پیشنهاد شوند. رضایت بالای مصرف کنندگان لنز های توریک (آستیگمات) ما را در پیشنهاد و توصیه ی این محصول مطمئن کرده است.

لنز توریک مورنینگ سالانه

لنز آستیگمات سالانه مورنینگ کیو به مدت 12 ماه از زمان باز کردن پلمپ ویال لنز عمر میکند، این میزان دوام لنز مورنینگ توریک در کنار راحتی و اکسیژن رسانی بالا، این لنز چشمی را بین مصرف کنندگان لنز آستیگمات محبوب کرده است.

از دیگر مزیت های لنز مورنینگ توریک سالانه باید به قیمت مناسب این محصول در کنار راحتی ،اکسیژن رسانی ودوام بالای آن اشاره کرد!

اگر به دنبال لنز طبی آستیگمات سالانه با اکسیژن رسانی و راحتی بالا اما با قیمت مناسب هستید، توصیه ی ما به شما لنز مورنینگ آستیگمات سالانه است!

لنز توریک مورنینگ کیو سالانه

لنز مورنینگ توریک آستیگمات فصلی

از آنجایی که عده ای از مصرف کنندگان لنز آستیگمات طرفدار لنز های آستیگمات فصلی هستند، لنز های مورنینگ آستیگمات (توریک) در دو لاین لنز توریک سالانه مورنینگ کیو و لنز مورنینگ توریک فصلی تولید و عرضه میشوند، ازین رو لنز های توریک مورنینگ را میتوان به تمام افراد دچار آستیگمات با شرایط چشمی حساس و عادی پیشنهاد کرد. رضایت بالای مصرف کنندگان لنز مورنینگ توریک (آستیگمات) ما را در پیشنهاد و توصیه ی این محصول به افراد دچار آستیگماتیسم که دوست دارند از لنز به جای عینک استفاده کنند، مطمئن کرده است.

تجویز پر تکرار لنزهای توریک مورنینگ کیو توسط متخصصان این رشته برای علاقه مندان به مصرف لنزهای چشمی به جای عینک، منجر به پیشی گرفتن لنز آستیگمات مورنینگ کیو  از سایر برند های لنز چشمی است. لنز توریک مورنینگ کیو تمام پارامتر های لازم برای یک لنز آستیگمات فصلی استاندارد را داراست.

لنز های مورنینگ توریک فصلی تا شماره ی  آستیگمات (2.25-) را پوشش میدهد. اگر نمره آستیگمات چشم شما بالاتر است، جهت مشاوره انتخاب بهتر با کارشناسان فروشگاه لنز بیوتی در ارتباط باشید.

اگر به دنبال لنز طبی آستیگمات فصلی با اکسیژن رسانی و راحتی بالا اما با قیمت مناسب هستید، توصیه ی ما به شما لنز آستیگمات فصلی مورنینگ کیو است!

لنز آستیگمات مورنینگ فصلی

لنز آستیگمات فصلی مورنینگ کیو

با توجه به تنوع بالای سبد خرید لنز مورنینگ طبی و لنز فستیوال مورنینگ رنگی، رضایت بالای مصرف کنندگان محصولات لنز مورنینگ و مهر تایید پزشکان و متخصصین رشته بینایی، میتوانیم به راحتی و با خیال آسوده محصولات مورنینگ کیو را به مراجعین حضوری و آنلاین علاقه مند به مصرف لنز چشمی مان معرفی وتوصیه کنیم. در صورت نیاز به مشاوره در انتخاب لنز، کارشناسان فروشگاه آنلاین لنز بیوتی در خدمت شما هستند.

منبع

https://interojo.com