شرایط بازگرداندن کالا در لنزبیوتی

در چه شرایطی می توانم کالای خود را برگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان، همواره از الویت‏‌های ما بوده است و لنز بیوتی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب قوانین خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای محصولات، لنز بیوتی 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

شرایط بازگرداندن انواع کالا در لنزبیوتی

شرایط بازگرداندن کالای خریداری شده

همه کالای ارسالی برای مشتریان قبل از ارسال توسط مسئولین انبار و حمل و نقل بررسی می شوند. اما اگر کالای خریداری شده از فروشگاه لنزبیوتی، ایراد داشته باشد، در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید کنند، هزینه کالا به مشتری قابل بازگشت خواهد بود.|
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات ثبت شده در صفحه محصول سایت مغایرت داشته باشد. در صورت وجود مغایرت ها مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.


اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

 اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش فروشگاه ( شماره تلفن 09907630693 ) اطلاع داده شود. اما اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
قابل ذکر است که تمام بازگشت وجه ها به شماره کارتی که با آن خرید انجام شده بازگردانده میشود. و همچنین لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است کالا‌هایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

قابل ذکر است که کالاهایی که مرجوع می شوند نباید از شرایط پلمپ خارج شده باشند.

اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مجموعه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مجموعه لنز بیوتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =