راهنمای کامل خرید لنز سولکو

اگر به دنبال خرید لنز سولکو هستید، در این مقاله به معرفی کامل لنز سولکو و انواع آنها پرداخته ایم. کمپانی سولکو به تمام نیازهای افرادی که به دنبال لنز رنگی و لنز طبی هستند، توجه کرده است. برای انتخاب درست، باید به پارامترهایی که در این نوشته به آنها پرداخته ایم توجه ویژه کنید. این کمپانی لنز رنگی فصلی، لنز رنگی سالانه، لنز طبی فصلی و لنز طبی سالانه تولید می کند. همچنین قیمت لنز سولکو نسبت به لنزهای دیگر با مقایسه کیفیت آنها که بصورت کامل برای شما شرح میدهیم بسیار مناسب تر است.

اگر چشمانتان ضعیف است و نیاز به یک لنز رنگی بسیار با کیفیت دارید حتما از محصولات کمپانی سولکو استفاده کنید. زیرا این محصولات بسیار اکسیژن رسانی و آب رسانی بالایی دارند و در طول روز احساس راحتی میکنید. این کمپانی از سال 1975 ساخت لنز سولکو را با کیفیت بسیار بالا و محلول لنز سولکو را آغاز کرد و پیشرو در این زمینه است. این کمپانی لنزهای مختلفی برای رفع نیاز های همه افراد تولید میکند.که این محصولات شامل:
  • لنز سولکو SL38 (لنز طبی سالانه)
  • لنز آستیگمات سولکو SL38 (لنز توریک سالانه)
  • لنز سولکو کویین (لنز رنگی فصلی)
  • لنز سولکو TRILOGY (لنز رنگی سالانه)
  • لنز سولکو Solitaire (لنز رنگی سالانه)
  • لنز سولکو M1 Yal (لنز طبی فصلی)
لنز سولکو؛ ساخت کشور ایتالیا با متنوع ترین محصولات چشمیلنز رنگی سولکو مجموعه ای از رنگ های فوق العاده

انواع لنز سولکو؛ قیمت و خرید لنز سولکو

اگر بخواهیم مهمترین نکته درباره لنز سولکو را بگوییم، باید درباره مواد ساخته شده آنها صحبت کنیم. چرا که یکی از عواملی که در راحتی لنز تاثیر می گذارد، ماده سازنده آن است. این محصول از مواد هیدروژلی Hydrogel ساخته شد اند.این مواد هایدروژلی سازگاری بسیار بالایی با بافت چشم انسان دارند و برای همین بسیار راحت هستند.

کمپانی ایتالیایی سولکو با پیشرفته ترین فرمول لنزهای خود را می سازد. متخصصان در زمینه های علمی رضایت کامل را از این محصول دارند. همچنین بیماران و افرادی که از لنز سولکو استفاده کرده اند رضایت کاملی را در کیفیت بینایی و راحتی دارند.

لنز آستیگمات سولکو

لنز آستیگات سولکو سالانه SL38

  • لنز آستیگمات سولکو  SL38؛ لنز توریک سالانه سولکو

لنز آستیگمات سولکو برای افرادی مناسب است که علاوه بر نزدیک بینی یا دوربینی دچار آستیگمات هم هستند. و باید لنزی استفاده کنند که نمره آستیگمات چشمشان را هم جبران کند تا دید خوبی داشته باشند. ماده ساخته شده لنز توریک سولکو یک ماده هیدروژلی به نام Ocufilcon است که حتی کمپانی بزرگ کوپرویژن هم برای ساخت لنز آستیگمات از این ماده استفاده می کند.

این ماده به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای ساخت لنز آستیگمات سولکو استفاده شده است.

عامل دوم از ویژگی های لنز توریک سولکو SL38 حجم آب این لنز است. مقدار حجم آب یا Water Content این لنز %43 است. این میزان آب برای لنز بسیار مناسب است. و باعث می شود با بافت چشم سازگاری زیادی داشته باشد و خشک نشود.

سومین ویژگی لنز توریک سولکو انحنای این لنز است. انحنا یا Base Curve این لنز 8.6 می باشد.

قطر لنز یا Diameter این لنز 14.2 میلیمیتر است.

لنز سولکو آستیگمات SL38 را می توانید به مدت یک سال استفاده کنید. دقت داشته باشید که لنزهایی که در بسته های شیشه ای هستند، مدت استفاده آنها یک سال است.

لنز سولکو سالانه

لنز سولکو سالانه طبی SL38

  • لنز سولکو SL38؛ طبی سالانه سولکو SL38
این محصول برای افرادی مناسب است که آستیگمات چشم ندارند و یا مقدار آستیگمات چشم آنها بسیار کم است (آستیگمات 0.25- و 0.5-). برای کسانی که فقط دچار نزدیک بینی (افرادی که دور را بد می بینند) و دوربینی (افرادی که دور را خوب میبینند) هستند بسیار مناسب است.مهمترین ویژگی های لنز سولکو SL38 ایتالیایی عبارت است از:ماده سازنده لنز سولکو SL38 ماده Polymacon است. پلی ماکون ماده ای است که محتوای زیاد آب آن باعث شده چشم را هیدراته (آب رسانی) کند، همچنین انتشار اکسیژن از این ماده به راحتی انجام می شود و به همین دلایل در ساخت بسیاری از لنزهای سالانه بکار می رود.ضریب شکست این ماده 1.43 است، به همین دلیل باعث میشود 90 تا 98 درصد نور مرئی را از خودش عبور دهد و باعث وضوح دید افرادی که از لنز سولکو SL38 استفاده می کنند شود.محتوای آب یا Water Content این محصول 38% است.Base Curve یا انحنای لنز سولکو SL38 برابر با 8.6 است.دیامتر یا قطر این لنز 14 میلیمتر است.و در آخر مدت استفاده لنز سولکو SL38 سالانه است.
لنز سولکو فصلی

لنز سولکو طبی فصلی ایرهیدرا Airhydra

  • لنز سولکو Airhydra؛ لنز طبی فصلی سولکو
لنز سولکو ایرهیدرا (Airhydra) برای افرادی که دچار نزدیک بینی و دوربینی هستند مناسب است.ماده سازنده این لنز Genifilcon A است. که هم اکسیژن رسانی مناسب و هم چنین محتوای آب بسیار زیادی دارد.محتوای آب یا Water Content لنز Airhydra برابر با 45% است، که این عدد بسیار مناسب است.انحنا یا Base Cure این لنز طبی فصلی 8.6 میباشد.همچنین دیامتر یا قطر آن 14.2 میلیمتر است.مدت مصرف این لنز فصلی (3 ماه) است.
لنز سولکو فصلی

لنز سولکو فصلی طبی M1 Yal

  • لنز سولکو M1 Yal؛ لنز طبی فصلی سولکو
این لنز هم مناسب افرادی که آستیگمات ندارند و فقط دچار دوربینی و یا نزدیک بینی هستند، است. ویژگی های مثبت و منحصربفرد این نوع لنز این است که محتوای گلیسیرین Gylcerin  و هیالورونیک اسید Hyaluronic Acid است. که هر کدام از این مواد ویژگی های خاص خود را دارند.مزایای گلیسیرین در لنز سولکو M1 Yal:
  • تعادل آب را در لنز سولکو به تعادل می رساند، و باعث راحتی لنز در چشم میشود.
  • سطح PH چشم را ثابت نگه می دارد.
  • به از بین بردن رسوبات پروتئینی بوجود آمده در اثر استفاده از لنز کمک می کند.
  • پایداری تغییرات اسمزی احتمالی را افزایش می دهد.
  • تغییرات احتمالی پارامترها را در دماهای مختلف کاهش می دهد.
ویژگی های مثبت هیالورونیک اسید در لنز سولکو M1 Yal:
  • این ماده آبرسان بسیار قوی است.
  • مخاط چسب است. (ویژگی ترکیبی که توانایی اتصال به مخاط های بدن را دارد)
  • بسیار چسبناک است.
جنس مواد سازنده لنز سولکو M1 Yal ماده ای به اسم Bioxifilcon است.محتوای آب این لنز طبی فصلی یا Water Content به میزان %55 است، که عدد قابل توجهی است.و انحنای لنز یا Base Curve هم برابر با 8.6 است.آخرین ویژگی هم دیامتر (قطر لنز) یا Diametre آن است که 14.2 می باشد.
  • لنز سولکو هیدروسی  HydroSi 150؛ لنز طبی فصلی سولکو
لنز سولکو هیدروسی یک لنز سیلیکون هایدروژل Silicone Hydrogel است. در بین لنزهای طبی این لنز بالاترین میزان انتقال اکسیژن (اکسیژن رسانی) را دارد. این محصول تا 6 برابر بیشتر از سایر لنزها اکسیژن را منتقل می کند.ویژگیهای این لنز باعث شده نرم تر و راحت تر از سایر لنزها باشد. همچنین یکی از ویژگی های عالی این لنز، ترمیم لایه ی چربی موجود در لایه اشک است.بر اساس ادعای سازنده، لنز سولکو هیدروسی برای آن دسته از افرادی که می خواهند از لنز طبی به مدت بیشتر از 14 ساعت استفاده کنند مناسب است.فواید و مزیت های لنز سولکو هیدروسی نسبت به سایر لنز های طبی:
  1. قابلیت انتقال اکسیژن (اکسیژن رسانی) بسیار بالا
  2. کم بودن مقدار محتوای آب Water Content برای جلوگیری از احساس خشکی چشم
  3. لنز طبی فوق العاده نازک
  4. انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.
  5. رطوبت این لنز بسیار بالاست و همچنین رطوبت آن حفظ میشود.
در ادامه به دیگر ویژگی های این محصول میپردازیم, ماده سازنده این لنز فصلی Filcon است.ویژگی دیگر لنز سولکو هیدروسی 150، فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) است.مقدار محتوای آب یا Water Content لنز هیدورسی %47 است.دیامتر یا قطر (Diametre) این لنز 14 میلیمتر می باشد. و مدت استفاده لنز سولکو هیدروسی 150 فصلی یا ماهانه است.
لنز آستیگمات سولکو

لنز توریک سولکو فصلی T1 Yal

  • لنز آستیگمات سولکو T1 Yal؛ لنر توریک فصلی سولکو
لنز سولکو آستیگمات مناسب افرادی است که می خواهند از تمام مزیت های لنز فصلی سولکو M1 Yal بهرمند شوند و دید خوبی هم داشته باشند. این محصول مناسب افرادی است که دچار آستیگمات هستند، و می خواهند از لنز طبی استفاده کنند. کسانی که دارای دوربینی و نزدیک بینی هستند و همچنین ضعف آستیگمات هم دارند این لنز بهترین انتخاب برای آنهاست. لنز آستیگمات سولکو T1 Yal با آستیگمات های 0.75- ، 1.25- ، 1.75- و 2.25- تولید می شود. پس کسانی که این آستیگمات ها را دارند می توانند از این لنز استفاده کنند.این محصول تمام ویژگی هایی که برای لنز فصلی M1 Yal سولکو در بالا گفتیم را دارد.ماده سازنده این لنز Hioxifilcon A است.مقدار محتوای آب یا Water Content آن %55 است.اندازه انحنای لنز یا Base Curve این لنز توریک فصلی 8.6 می باشد.مقدار دیامتر یا Diametre آن 14.2 است.و در نهایت مدت استفاده آن بصورت فصلی (3 ماهه) یا ماهانه است.
لنز رنگی سولکو

لنز سولکو رنگی فصلی کویینز Queens Twins

  • لنز رنگی فصلی سولکو کویینز Queens Twins؛ لنز رنگی فصلی
این نوع لنز رنگی سولکو برای افرادی که میخواهند یک لنز زیبایی در رنگ های بسیار جذاب داشته باشند است. حتی افرادی که نمره چشم ندارند هم میتوانند این لنز رنگی سولکو را بدون نمره سفارش دهند و استفاده کنند.لنز رنگی فصلی سولکو دارای هشت رنگ بسیار جذاب است. و این لنز بصورت بدون نمره (زیبایی) و نمره دار (طبی رنگی فصلی) ساخته شده است.ویژگی های لنز رنگی سولکو کویینز Queens Twins را به صورت زیر شرح میدهیم:ماده سازنده این لنز رنگی از Ocufilcon است.مقدار محتوای آب یا Water Content آن %43 است.و انحنای لنز یا Base Curve این لنز رنگی 8.6 می باشد.ویژگی مهم دیگر که در لنز رنگی بسیار مهم است قطر یا دیامتر لنز است. Diametre این لنز 14.2 میلیمتر است.و در نهایت دوره استفاده این لنز فصلی (3ماه) می باشد.لنز رنگی فصلی سولکو در 8 رنگ تولید می شود که عکسهای آنها را می توانید در زیر ببینید:
  • لنز سولکو Jade
  • لنز سولکو یلو (لنز سولکو Yellow)
  • لنز سولکو آکوآ (لنز سولکو Aqua)
  • لنز سولکو Light Blue (لنز سولکو لایت بلو)
  • لنز سولکو Pearl (لنز سولکو پرل)
  • لنز سولکو Light Green (لنز سولکو لایت گرین)
  • لنز سولکو اسپایس (لنز سولکو Spice)
  • لنز سولکو ویولت (لنز سولکو Violet)
لنز رنگی سالانه سولکو سولیتیر Solitaire

لنز سولکو؛ لنز رنگی سالانه سولکو (سولیتیر)

  • لنز رنگی سولکو Solitaire؛ لنز رنگی سالانه سولکو
این محصول یک لنز رنگی سالانه است که مناسب افرادی است که می خواهند به مدت یک سال از یک لنز رنگی بسیار با کیفیت استفاده کنند. قیمت لنز سولکو در برابر کیفیت بسیار بالای آن بسیار مقرون به صرفه است. این لنز رنگی 7 رنگ بسیار زیبا دارد. افرادی که دچار نزدیک بینی هستند (یعنی فصاله دور را تار میبینند) یا در نسخه آنها علامت نمره چشمشان منفی (مثل 3.00-) است و همچنین افرادی که چشمشان سالم است و هیچ نمره ای ندارند می توانند از لنز سولکو Solitaire استفاده کنند.ویژگی های این لنز را به این شکل شرح می دهیم:ماده سازنده لنز سولکو سولیتیر Ocufilcon است.و  محتوای آب یا Water Content آن %43 می باشد.Base Curve یا انحنای لنز سولکو سالانه 8.6 است.و مهمترین مورد در لنز رنگی که همان قطر (دیامتر) یا Diametre است، در لنز رنگی سالانه سولکو 14 میلیمتر است.همچنین مدت زمان استفاده از این لنز رنگی سالانه است.در ادامه کاتالوگ لنز رنگی سالانه سولکو را برای انتخاب راحت تر برای شما به نمایش میگذاریم.
  • لنز سولکو Jade
  • لنز سولکو یلو (لنز سولکو Yellow)
  • لنز سولکو آکوآ (لنز سولکو Aqua)
  • لنز سولکو Light Blue (لنز سولکو لایت بلو)
  • لنز سولکو Pearl (لنز سولکو پرل)
  • لنز سولکو Light Green (لنز سولکو لایت گرین)
  • لنز سولکو اسپایس (لنز سولکو Spice)
کاتالوگ لنز سولکو

کاتالوگ لنز رنگی سالانه سولکو Solitaire

  • لنز سولکو؛ لنز رنگی سالانه Trilogy
سخن پایانی
اگر تمام ویژگی های لنز سولکو را با یقیه لنزها مقایسه کنیم میبینیم قیمت لنز سولکو نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است و حتی ویژگی های منحصربفرد آن باعث راحتی زیاد در چشم می شود. ضمن اینکه رنگ های لنز رنگی سولکو بسیار زیبا هستند و سلیقه بسیاری از افرادی که از لنز رنگی استفاده میکنند را تامین میکند. لنزهای طبی سولکو از بهترین لنزهای طبی فصلی و سالانه هستند که هرکسی باید آنها را تجربه کند.برای خرید لنز سولکو اگر نیاز به راهنمایی داشتید از طریق ارسال تیکت (بعد از ورود به پروفایل) با پشتیبانان فروشگاه لنزبیوتی در ارتباط باشید.