لنز فرشلوک FreshLook

لنز فرشلوک محصول کشور آمریکا و پر فروش ترین لنز رنگی دنیا می باشد. طراحی لنز رنگی فرشلوک به گونه ایست که رنگ لنز تماسی با رنگ چشم شما ترکیب می شود تا جلوه ای فوق العاده طبیعی داشته باشد.

کاتالوگ لنز فرشلوک را ورق بزنید تا ببینید که چگونه لنز رنگی FreshLook در چشم واقعی دیده می شود. لنز فرشلوک در دو دسته ی COLORS و COLORBLENDS طراحی شده اند. که در ادامه به توضیح کامل این دو دسته میپردازیم.

لنز فرشلوک در دو نوع زیبایی (بدون نمره) و لنز طبی رنگی فرشلوک (نمره دار) به بازار عرضه میشوند.

لنز فرشلوک؛ فصلی رنگی

لنز فرشلوک، لنز رنگی فصلی با دو سری رنگ Colorblends و Colors محصول کمپانی آلکان

لنز فرشلوک رنگهای Colorblends

لنز فرشلوک سری کالربلندز در 12 طراحی عالی موجود است که رنگ چشم شما را با رنگ طبیعی و مکمل تقویت می کند.

لنز فرشلوک به مدت 30 روز متوالی قابل استفاده است،اگر بخواهید فقط در مهمانی ها و هفته ای چندبار استفاده کنید تا سه ماه (یا یک فصل) عمر میکنند. و به همین علت هم به این نوع لنزها، لنز رنگی فصلی میگویند. لنز فرشلوک رنگی سری FRESHLOOK COLORBLENDS هم برای استفاده آرایشی و هم برای چشم های ضعیف، به جای عینک موجود است. لنز رنگی فرشلوک برای حفظ رطوبت و سلامت چشم شما، بسیار راحت با محتوای آب بالا است. در صورت رعایت اصول بهداشتی مصرف لنز چشمی، با لنز رنگی فرشلوک دچار هیچگونه خشکی چشم و یا عفونت چشمی نمیشوید.

اطلاعات بیشتر درباره FreshLook Colorblends:

لنز رنگی FreshLook Colorblends از تولیدات، تولید کننده برجسته اپتیکی Alcon است، که در بین محصولات شرکت آلکان، لنز رنگی ماهانه (فصلی) فرشلوک پرفروش ترین هستند. این لنزها هم برای استفاده های آرایشی و هم برای نسخه های چشم پزشکی به جای عینک در دسترس هستند. اگر چشمهایتان ضعیف نیست به راحتی میتوانید لنز فرشلوک رنگی بدون نمره را سفارش بدهید (یا همان نمره صفر). اما اگر میخواهید از لنز نمره دار به عنوان جایگزین عینک استفاده کنید، نمره ی چشم خود را در کادر انتخاب کنید و در صورت نیاز به راهنمایی برای خواندن نسخه و وارد کردن شماره ی لنز با ما در ارتباط باشید.

لنز فرشلوک سری FreshLook Colorblends برای دید راحت و شفاف تا 30 روز متوالی و یا در صورت استفاده با فاصله در جلسات و مهمانی ها طی سه ماه طراحی شده است، به شرط آنکه هر شب تمیز و در محلول نگهداری شود. این محصول از متریال نرم و انعطاف پذیر Phemfilcon A ساخته شده و دارای محتوای آب زیادی هستند تا در تمام مدت استفاده، چشم شما را هیدراته و سالم نگه دارند. این لنزها برای ترکیب شدن با رنگ چشم فعلی شما بسیار مناسب هستند ، و سبک جدید و طراوت منحصر به فردی را به صورت شما می دهند.

اگر چشمان روشنی دارید، چرا FreshLook Colorblends را با رنگ های سبز ، خاکستری یا آبی امتحان نمی کنید؟ رنگ های قهوه ای ، فندقی خالص و عسلی فرشلوک به مشتریان با چشمان تیره بسیار توصیه می شوند.

اگر به دنبال یک لنز رنگی پر رنگ و ظاهری تازه و جدید هستید، True Sapphire ، Gemstone Green ،Amethyst Stirling Grey یا Blue Brilliant را امتحان کنید.

مشخصات لنز فرشلوک مدل FreshLook COLORBLENDSه:

مارک: FreshLook Alcon

نوع لنز: لنز رنگی

ماده: 55٪ آب + 45٪ Phemfilcon A

محتوای آب: 55٪ نفوذپذیری

اکسیژن: 22 Dk / t

قطر لنز: 14.5 میلی متر (بزرگنمایی فوق العاده)

منحنی های پایه: 8.6 میلی متر

نمرات موجود: 00.00 تا 6.00-

محافظت در برابر UVA / UVB: خیر

اطلاعات تکمیلی:

اگر به هر گونه مشاوره در مورد خرید لنز فرشوک یا قیمت لنز فرشلوک لنز نیاز دارید، ما در اینجا هستیم تا 24 ساعت در روز، 7 روز هفته از طریق واتساپ، تیکت و تلفن به مشاوره انتخاب لنز برای شما بپردازیم.

لنز فرشلوک رنگ های Colors

 لنز فرشلوک سری Colors که به رنگ چشم شما عمق و نشاط می بخشند. این مدل در 6 رنگ مختلف ارائه شده است. لنز فرشلوک کالرز برای افزودن نشاط و عمق رنگ به ظاهر طبیعی شما طراحی شده و در 6 رنگ مختلف تولید شده:
آبی، بنفش، سبز، خاکستری مه آلود ، فندقی و آبی یاقوت کبود. ما چهار رنگ اول را برای چشم های روشن تر و دو رنگ آخر را برای چشمانی با رنگ تیره توصیه می کنیم.

لنز فرشلوک سری کالرز هم نمره دار (لنز طبی رنگی فرشلوک) و هم زیبایی (بدون نمره) تولید شده است و حتی اگر چشمتان ضعیف نیست می توانید از این رنگ ها به عنوان لنز زیبایی استفاده کنید.

از آنجا که کمپانی سیباویژن (Ciba Vision) سازنده شناخته شده لنز طبی است، می توانید مطمئن باشید که لنز فرشلوک لنز راحت و ایمنی است. این لنز با محتوای 55٪ آب ساخته شده تا زمانی که لنز فرشلوک را مصرف میکنید، احساس هیدراته و بدون تحریک داشته باشید.

مشخصات فنی لنزهای تماسی FreshLook Colors تولید کننده:

مارک: سیبا ویژن FreshLook

نوع لنز: لنزهای تماسی ماهانه

ماده: 55٪ آب + 45٪ Phemfilcon A

محتوای آب: 55٪

نفوذپذیری اکسیژن: 22 Dk/t

قطر لنز: 14.5 میلی متر

منحنی های پایه: 8.5 میلی متر

محافظت در برابر UVA / UVB: بله

 

لنز روزانه فرشلوک

این نوع لنز فوق العاده راحت و بهداشتی است، و محتوای زیاد آب برای چشم های سالم و مرطوب باعث می شود هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند.. دارای 4 رنگ عالی برای افرادی که به دنبال خرید لنز رنگی روزانه هستند. لنز روزانه فرشلوک ساخته شده از مواد نرم و انعطاف پذیر برای تناسب راحتی و زیبایی.

لنز فرشلوک روزانه، ساخته ی متخصصان برجسته اپتیکی شرکت آلکان (Alcon) آمریکا می باشد ،لنز روزانه فرشلوک برای استفاده های آرایشی و بهداشتی و تجویزی (نمره دار برای اصلاح دید و جایگزینی عینک) در دسترس هستند، کافی است رنگ خود را انتخاب کنید و سپس، اگر به اصلاح بینایی نیاز ندارید، لنز رنگی فرشلوک بدون نمره را استفاده کنید. استفاده از لنز فرشلوک روزانه راحت است، حتی اگر به لنز عادت نداشته باشید. این لنز از Neflicon A ساخته شده، لنز نرم و انعطاف پذیری است و همچنین دارای آب زیادی هستند تا رطوبت چشم شما را تامین کنند.

اگر چشمان آبی دارید ، توصیه می کنیم رنگ های آبی یا خاکستری فرشلوک را امتحان کنید تا عمق قابل توجهی اضافه کنید. کسانی که چشمان قهوه ای دارند ممکن است بخواهند لنز فرشلوک رنگ پیور هازل را امتحان کنند، که قسمت های تیره چشم را روشن می کند. همچنین با استفاده از رنگ سبز می توان چشمهای سبز را حتی بیشتر زنده کرد.

مشخصات فنی لنز روزانه فرشلوک:

مارک: FreshLook Alcon

نوع لنز: لنزهای تماسی روزانه

ماده: 69٪ آب 31٪ Nelfilcon A

محتوای آب: 69٪ نفوذپذیری اکسیژن: 26 Dk / t

قطر لنز: 13.8 میلی متر

منحنی های پایه: 8.6 میلی متر

قدرت موجود: 6.00- تا 0.00

محافظت در برابر UVA / UVB: خیر