لنز رینبو Rainbow

تنوع رنگ های لنز رنگی رینبو این محصول را به یکی از پرطرفدار ترین لنزهای رنگی تبدیل کرده است. نکته مهم دیگر درمورد خرید لنز رینبو این است که در دو زمان استفاده لنز موجود است. یکی لنز رنگی فصلی رینبو که مدت زمان 3 ماه قابل استفاده است. و لنز رنگی سالانه رینبو که مدت یک سال قابل استفاده است.

کشور سازنده لنز Rainbow

لنز رنگی رینبو تولید کشور کره میباشد. لنز رینبو با طراحی خاص و منحصر به فرد همراه با کیفیت بالا در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شده اند.

آزمایشگاه لنز رنگی رینبو، با بالاترین استانداردها در زیبایی و سبک تولید است.

بیش از یک دهه پس از طراحی اولین لنز تماسی، هدف Rainbow از طراحی لنزهای تماسی با رنگ تولید محصولات منحصر به فرد و همچنین لنزهای با کیفیت ویژه برای جویندگان زیبایی بیشتر در سراسر جهان است.

لنز رنگی رینبو، استانداردهای تولیدی برجسته را حفظ کرده و تلاش می کند صنعت را در طراحی محصول نوآورانه هدایت کند. طرح های امضا شده بسیار موفق، رینبو را به عنوان یک رهبر بازار معرفی کرده است و در خطوط تولید گسترده ای از لنزهای زیبایی منحصر به فرد، طراحی های سفارشی شده منطبق با انواع مد و زیبایی تولید کرده است.

به لطف فن آوری های جدید تولید و مواد پیشرفته لنز، لنزهای سفارشی امروز بهتر از همیشه است و انتخاب مناسبی برای کسانی که یک سبک زندگی مدرن با دیدگاه جدید مد و زیبایی هستند میباشد. لنزهای تماسی Rainbow با مجموعه ای متنوعی از رنگ ها و طرح ها، شهرت جهانی را در دنیا به ارمغان آورده است.

این لنز با توجه به رنگ واقعی چشم شما ایجاد می شود. با استفاده از گزینه های رنگی بسیاری که دارد با یک یا چند رنگ پایه چشم ترکیب می‌شود و امکان ایجاد انواع مختلفی از رنگ چشم را فراهم میکند.

خرید لنز رینبو

لنز رینبو را با رنگ های متنوع و خاص برای زیبایی و درمان خطاهای انکساری ارائه می دهد تا شما بتوانید علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری، مشکلات بینایی خود را درمان کنید. لنزهای رینبو دارای کیفیت و فناوری هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به راحتی به چشم منتقل کنند و از خشکی چشم جلوگیری نمایند.

با لنز رینبو، سمت جسورانه خود را به نمایش بگذارید. برای مهمانی هالووین، مناسبت های خاص، یک جفت لنز رنگی رینبو را انتخاب کنید. ما انتخاب گسترده ای از لنزهای تماسی رنگی رینبو را ارائه می دهیم که مطمئناً به سمت شما سوق خواهند یافت.

لنز رینبو واقع بینانه و برجسته که با طرح های پیچیده عنبیه تقویت شده اند، جلوه ای زیبا به شما نشان می دهند. این باعث می شود لنزهای تماسی رنگی رینبو انتخاب نهایی شما باشند.

با رنگ های روشنو طراحی  ظریف و طبیعی، این که آیا شما برای استفاده روزانه خود یا یک مناسبت خاص به یک جفت لنز رنگی نیاز دارید یا می خواهید یک ظاهر جالب را ایجاد کنید، لنزهای تماسی رینبو این کار را به درستی برای شما انجام می دهند.

برای خرید لنز رینبو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

۱- حفظ محتوای آب (Water Content)

استفاده از مواد هایدروژل می تواند هیدروژن بیشتری را در لنز رینبو نگه داشته و از برخی از نتایج تحریک چشم از خشکی چشم جلوگیری کند.

۲- ضد اشعه و UVA

فناوری پیشرفته UV باعث می شود لنز رینبو برای مصرف کنندگان ایمن تر شود. این می تواند در تمام طول روز از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند و یک لایه محافظ برای چشم شما ایجاد کند.

۳- احساس راحتی بیشتر

طراحی لنزهای نازک، نفوذ پذیری اکسیژن زیاد و نرم تر شدن  لنز رینبو ، باعث ایجاد احساس راحتی در مدت زمان طولانی می شود.

۴- مجوز

تأیید شده توسط FDA، که دارای بالاترین اهرم ایمن است.

۵- فرآیند تولید

لنز Rainbow، ایمن و راحت هستند، همچنین برای مدت طولانی رنگ روشن را حفظ می کند.

۶- درمان مشکلات چشمی

از لنز Rainbow استفاده کنید که می توانند از افزایش سطح نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم جلوگیری کنند.

لنز رنگی رینبو جزء لنزهای سالانه محسوب می شود به این منظور که شما می توانید با رعایت اصول بهداشتی، به مدت ۱۲ ماه متوالی از آن استفاده کنید. لنزهای رنگی رینبو دارای محتوای آب ۳۸ تا ۴۵ درصد هستند که مناسب برای چشمان خشک و حساس می باشند. همچنین این لنزها از مواد سازنده Polymacon برای حفظ رطوبت لنز ساخته شده است. خوب است بدانید قطر این لنز ۱۴٫۰ تا ۱۴٫۵ میلیمتر و منحنی آن ۸٫۶ میلی متر می باشد.