دلیل محبوبیت لنز بایوفینیتی (Biofinity) چیست؟

اگر کیفیت فوق العاده ای می خواهید ، لنزهای تماسی CooperVision® Biofinity® را امتحان کنید تا تعادل چشمگیری در راحتی ، تنفس و دید واضح داشته باشد. لنزهای  بایوفینیتی پیشرفته چه شما نزدیک بین باشید و چه دوربین ، به طور خاص برای ارائه عملکرد بصری قابل توجه طراحی شده اند. لنزهای تماسی Biofinity با همکاری CooperVision® Aquaform® Technology ساخته شده اند و 100٪ اکسیژن مورد نیاز چشم شما را تأمین می کنند * تا به آنها کمک کند تا سالم بمانند و در طول روزهای شلوغ خود به راحتی چشم شما را راحت می کنند.

لنز طبی فصلی بایوفینیتی

لنز طبی فصلی بایوفینیتی (biofinity) محصول شرکت کوپرویژن کشور آمریکا ،از نازک ترین لنز های طبی فصلی موجود در بازار است که علاوه بر ضخامت خیلی کم از متریالی با اکسیژن رسانی بسیار بالا تولید شده است. که وجود هم زمان این دو مزیت در یک لنز چشمی کم نظیر است!
لنز طبی فصلی بایوفینیتی (biofinity) از محدود لنز ها با متریال سیلیکون هایدروژل موجود در ایران است که بدلیل ضخامت خیلی کم گوی سبقت در جلب رضایت مصرف کنندگان را از سایر لنز های طبی فصلی ربوده است!

با توجه به تایید و پیشنهاد این محصول توسط چشم پزشکان و بینایی سنج های سراسر کشور، با اطمینان میتوان لنز طبی بایوفینیتی را به عنوان پر مصرف ترین و پر فروش ترین لنز طبی فصلی نام برد.

ویژگی های منحصر به لنز بایوفینیتی:

  • سیستم خنثی کنندگی تبخیر: Aberration Neutralizing System to برای افزایش کیفیت بینایی با به حداقل رساندن نقص نوری † که معمولاً در چشم ها دیده می شود ، طراحی شده است.
  • فناوری Aquaform: با این فناوری در لنز بایوفینیتی بنابراین شما می توانید در طول روز راحتی خارق العاده ای داشته باشید. و با تأمین اکسیژن مورد نیاز چشم شما به تمیز و سفید ماندن چشم کمک می کند.

جایگزین لنز بایوفینیتی چه لنزی است؟

مدتی است در واردات لنز طبی فصلی بایوفینیتی (biofinity) وقفه افتاده است و مصرف کنندگان این لنز طبی برای انتخاب جایگزین سرگردان شده اند و بعضا انتخاب های اشتباه نیز داشته اند!
زیرا این لنز بسیار نازک است و منجر به عادت چشم به لنز های نازک میشود و طبیعی ست چشم فرد با لنز های ضخیم تر (باوجود تمام استانداردها) دچار مشکل شود، ازین رو پیشنهاد ما برای مصرف کنندگان لنز طبی فصلی بایوفینیتی (Biofinity) شبیه ترین لنز از لحاظ متریال، ضخامت و اکسیژن رسانی به این محصول طبق چدول بررسی پارامتر های بهترین لنز های طبی جهانی است، یعنی لنز طبی فصلی آکوویو اوسیس (acuvue oasis)

لنز آستیگمات بایوفینیتی

اگر آستیگماتیسم دارید و یک لنز طبی با کیفیت فوق العاده ای می خواهید، لنز آستیگمات بایوفینیتی را امتحان کنید. لنز توریک بایوفینیتی پر فروش ترین لنز آستیگمات در بازار جهان است و تعادل قابل توجهی از راحتی، اکسیژن رسانی و دیدی عالی را ارائه می دهد.

لنز بایوفینیتی با تکنولوژی Aquaform ساخته شده اند که 100٪ اکسیژن مورد نیاز چشم شما را تأمین می کند. تا به آنها کمک کند تا سالم بمانند، و در طول روزهای شلوغ خود راحتی چشمگیری به شما می دهند.

ویژگی های لنز آستیگمات بایوفینیتی:

  • طراحی Optimized Toric Lens Geometry M: یک طراحی چند وجهی است که از تناسب پایدار و حرکت کم لنز آستیگمات بایوفینیتی روی چشم .
  • فناوری Aquaform: این تکنولوژی بنابراین شما می توانید در طول روز راحتی خارق العاده ای داشته باشید – و با تأمین اکسیژن مورد نیاز چشم شما به تمیز و سفید ماندن چشم کمک می کند.
_لنز صاف_
لبه های گرد و صاف با به حداقل رساندن تعامل بین لنزهای تماسی و پلک های شما ، راحتی را افزایش می دهند.
لنز طبی آستیگمات (توریک) بایوفینیتی (biofinity) محصول شرکت کوپرویژن کشور آمریکا ،از نازک ترین لنز های طبی آستیگمات فصلی موجود در بازار است که علاوه بر ضخامت خیلی کم از متریالی با اکسیژن رسانی بسیار بالا تولید شده است. که وجود هم زمان این دو مزیت در یک لنز چشمی کم نظیر است!
لنز طبی آستیگمات بایوفینیتی (biofinity) از محدود لنز ها با متریال سیلیکون هایدروژل موجود در ایران است که بدلیل ضخامت خیلی کم گوی سبقت در جلب رضایت مصرف کنندگان را از سایر لنز های آستیگمات فصلی ربوده است!
لنز آستیگمات فصلی بایوفینیتی بدلیل گردش بسیار محدود و حداکثر ثبات در چشم آستیگمات ، از لنز های آستیگمات مورد تایید چشم پزشکان و بینایی سنج هاست و میتوان از این محصول به عنوان پر فروش ترین لنز طبی فصلی آستیگمات نام برد.