درباره لنز

لنز فستیوال ؛ راهنمای خرید و قیمت لنز فستیوال

لنز فستیوال ؛ راهنمای خرید و قیمت لنز فستیوال

مشخصات لنز فستیوال مورنینگ کیو

در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در ارتباط با لنز فستیوال مورنینگ کیو در اختیار شما قرار بدهیم.
از آنجایی که لنز فستیوال مورنینگ کیو مورد تایید چشم پزشکان و بینایی سنج های سراسر کشور و پر تکرارترین پیشنهادشان به مراجعین در سالهای اخیر بوده است، این برند در گروه پرمصرف ترین و معروف ترین لنزها قرار گرفته است.

انواع لنز فستیوال

لنز فستیوال 4 مدل لنز را برای افرادی که نیاز به استفاده لنز با کیفیت دارند تولید میکند. که هر کدام از این مدلها پاسخگوی نیاز یک سری از افراد است. انواع این لنزها به شرح زیر است:

  • لنز طبی رنگی فصلی فستیوال:

این نوع لنز، یک لنز رنگی نمره دار است که مدت استفاده آن به صورت فصلی (3 ماهه) می باشد. درصد آب لنز طبی رنگی فصلی فستیوال 38 درصد است. انحنای این لنز (Base Curve) 8.6 میلیمتر است. و قطر این لنز یا دیامتر آن 14 میلیمتر است. 

این لنز دارای 5 تن رنگ دارد. برای مشاهده و خرید لنز طبی رنگی فصلی فستیوال اینجا کلیک کنید.

لنز رنگی فصلی فستیوال:

این نوع لنز، یک لنز رنگی است که مدت استفاده آن به صورت فصلی (3 ماهه) می باشد. درصد آب لنز طبی رنگی فصلی فستیوال 38 درصد است. انحنای این لنز (Base Curve) 8.6 میلیمتر است. و قطر این لنز یا دیامتر آن 14 میلیمتر است. 

این لنز دارای 5 تن رنگ دارد. برای مشاهده و خرید لنز رنگی فصلی فستیوال اینجا کلیک کنید.

  • لنز رنگی سالانه فستیوال:

این لنز، یک لنز رنگی است که به مدت یک سال قابل استفاده است. مقدار آب یا Water Content برابر با 38 درصد است. انحنای لنز یا Base Curve این لنز 8.6 میلیمتر و دیامتر یا قطر لنز رنگی سالانه فستیوال 14 میلیمتر است. این لنز مناسب افرادی است که نمره چشم ندارند و میخواهند از لنز رنگی سالانه استفاده کنند.

برای مشاهده و خرید این لنز با قیمت ویژه اینجا کلیک کنید.

  • لنز طبی رنگی سالانه فستیوال:

این لنز، یک لنز رنگی نمره دار است که به مدت یک سال قابل استفاده و مناسب افرادی که نمره چشم دارند و میخواهند از لنز طبی رنگی سالانه استفاده کنند است. مقدار آب یا Water Content برابر با 38 درصد است. انحنای لنز یا Base Curve این لنز 8.6 میلیمتر و دیامتر یا قطر لنز رنگی سالانه فستیوال 14 میلیمتر است.

برای خرید لنز طبی رنگی سالانه فستیوال با قیمت استثنایی لنزبیوتی اینجا کلیک کنید.

4 دیدگاه در “لنز فستیوال ؛ راهنمای خرید و قیمت لنز فستیوال

  1. ستاره گفت:

    خدا رو شکر لنز آستیگماتش موجوده ، من قبلا لنز آستیگمات رنگیشو استفاده میکردم ، الان دیگه پیداش نکردم بدون رنگشو ازتون گرفتم ، خیلی راضی ام مرسی . الان سه ماهه استفاده میکنم

    1. مدیر فروش گفت:

      رضایت شما مشتری عزیز باعث افتخار مجموعه ما هست

  2. ریحانه گفت:

    قیمت لنز ها خیلی بالا رفته ، قیمت مورنینگ کیو رنگی بدون نمره همین ۲۲۴ تومانه یا شما هم افزایش قیمت داشتید؟

    1. مدیر فروش گفت:

      بله دقیقا قیمت لنز ها به علت افزایش نرخ دلار زیاد شده. اما قیمت گذاری فروشگاه ما جهت حمایت از مصرف کننده پایین ترین قیمت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =