درباره لنز

مشخصات لنز بایوفینیتی + لینک خرید محصول

مشخصات لنز بایوفینیتی

مشخصات لنز طبی فصلی بایوفینیتی (biofinity)

مهمترین نکته ای که درباره مشخصات لنز بایوفینیتی باید بدانید ضخامت کم و اکسیژن رسانی بالا، دید عالی و راحتی بسیار بالایی که این لنز دارد است. به همین دلیل این محصول به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین لنزهای طبی فصلی در جهان تبدیل شده است.

چشم فرد مصرف کننده لنز طبی بایوفینیتی به ضخامت کم و اکسیژن رسانی بالای این لنز عادت پیدا کرده است و مصرف حتی بهترین و گران قیمت ترین لنز های طبی که نسبت به لنز طبی بایوفینیتی اندکی ضخیم تر باشند ، برای فرد عدم راحتی و احساس وجود جسم خارجی در چشم ایجاد میکند!

این مسئله فقط بدلیل عادت پذیری به لنز بایوفینیتی پیش می آید وبه هیچ عنوان ایرادی بر برند های دیگر لنز چشمی وارد نیست و با مشاوره و انتخاب حرفه ای، شما میتوانید بدون هیچ مشکلی دوباره لنزی مناسب عادت چشمتان مصرف کنید. ازین رو تصمیم گرفتیم نزدیک ترین لنز طبی از لحاظ استاندارد های فنی و پزشکی به لنز بایوفینیتی را شناسایی و به مشتریان آنلاین و مراجعین حضوری معرفی کنیم تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
طبق جدول مشخصات فنی بهترین لنز های طبی فصلی دنیا، لنز جانسون، نزدیک ترین لنز از لحاظ ضخامت، اکسیژن رسانی و پارامتر های پزشکی به لنز طبی بایوفینیتی (Biofinity) می‌باشد، و میتوان با اطمینان از این لنز به عنوان نزدیک ترین لنز چشمی به لنز طبی بایوفینیتی نام برد.
این معرفی، به منزله ی بی کیفیت و یا نامناسب بودن سایر برند ها نیست، اما اگر شما لنز طبی بایوفینیتی استفاده کرده اید و الان به دنبال جایگزینی با پارامتر هایی شبیه به این لنز طبی هستید باید گفت بهترین جایگزین برای لنز طبی بایوفینیتی (Biofinity)، لنز طبی جانسون (Acuvue Oasis) است.

لازم به ذکر است لنز طبی توریک (آستیگمات) بایوفینیتی همچنان موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =