درباره لنز

لنز ایراپتیکس؛ خرید لنز ایراپتیکس طبی و رنگی | فروش ویژه

معرفی و بررسی لنز ایراپتیکس، لنز رنگی ایراپتیکس و لنز طبی ایراپتیکس

دید واضح و راحتی لنز ایراپتیکس (Airoptix)، باعث میشود که به هیچ عنوان لنز ایراپتیکس را در چشمان خود احساس نکنید. لنز طبی ایراپتیکس به علت اینکه یک لنز فصلی یا ماهانه است، به راحتی میتوانید در 3 الی 4 ماه آنها را با یک جفت لنز طبی ایراپتیکس جدید تعویض کنید. راحتی بالا در لنز ایراپتیکس را مدیون متریال عالی و فناوری ساخت کمپانی آلکان هستیم. 

لنز ایراپتیکس طبی و رنگی بینظیر در اکسیژن رسانی

لنز ایراپتیکس AIR OPTIX® از مواد سیلیکون هایدروژل (سیلیکون هیدروژل) اختصاصی ساخته شده است. ساختار منحصر به فرد این مواد به جریان اکسیژن از طریق لنزهای چشم به چشم، به بهترین روش کمک میکند. لنز ایراپتیکس طبی و لنز ایراپتیکس رنگی طوری طراحی شده اند که به راحتی روی چشم قرار می گیرند و اکسیژن زیادی را از خود عبور می دهند.

اکسیژن برای سلامت قرنیه (قسمت جلویی چشم) که به شکل گنبد است و لنز طبی روی آن قرار میگیرد، ضروری است. اکسیژن ناکافی ممکن است باعث:

  • تورم قرنیه
  • یا منجر به سوزش چشم
  • قرمزی چشم
  • سایش ناخوشایند از لنز شود.

فناوری ساخت لنز ایراپتیکس طبی و لنز ایراپتیکس رنگی

  • لنز طبی ایراپتیکس از فناوری SmartShield® بهره می برد که یک لایه محافظ بسیار نازک برای محافظت از لنز ایراپتیکس در برابر رسوبات تحریک کننده در تمام مدت استفاد ایجاد می کند.
  • لایه محافظ رطوبت SmartShield® Technology لنز ایراپتیکس با دارا بودن یک لایه حفظ رطوبت، رطوبت لنز ایراپتیکس را در حین استفاده حفظ میکند.
  • لنز ایراپتیکس در برابر رسوبات مقاومت می کند؛ لایه محافظ SmartShield Effectively برای کمک به مقاومت در برابر تجمع رسوبات به طور موثر عمل می کند و دید واضح و راحتی مداوم را در طول دوران مصرف ارائه می دهد.
  • انتقال اکسیژن برجسته؛ لنز ایراپتیکس با ماده ای بسیار اکسیژن رسان ساخته شده اند که اجازه می دهد اکسیژن به طور مداوم از طریق لنز به چشم جریان یابد، و چشم های درخشان با ظاهر سالم و بدون قرمزی در حین مصرف لنز داشته باشیم.

معرفی لنز ایراپتیکس رنگی (AIR OPTIX® COLORS)

لنز رنگی ایراپتیکس ظاهری زیبا را ایجاد می کند که برای هر رنگ چشمی مناسب است. خواه رنگ چشم تیره داشته باشید و چه کم رنگ. حتی اگر چشم شما ضعیف هم نباشد می توانید از لنز رنگی ایراپتیکس بدون نمره (زیبایی) استفاده کنید. این لنز رنگی ایراپتیکس با عبور اکسیژن عالی، رنگ چشم و راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. لنز ایراپتیکس با فناوری منحصر به فرد SmartShield  ساخته شده اند، که یک لایه محافظ فوق العاده نازک ایجاد می کند تا به محافظت از لنزهای شما در برابر رسوبات تحریک کننده کمک کند و راحتی مداوم را در طول دوران استفاده فراهم کند.

رسوباتی مانند چربی ها می توانند روی لنز ایراپتیکس رنگی شما جمع شوند و باعث شوند با گذشت زمان احساس خشکی چشم یا راحتی کمتری داشته باشید. لنزهای ایراپتیکس رنگی از فناوری SmartShield® بهره می برند که یک لایه محافظ فوق العاده نازک ایجاد می کند تا به شما در محافظت از لنزها در برابر رسوبات تحریک کننده کمک کند و راحتی مداوم را در طول مدت استفاده فراهم کند. مواد لنز اختصاصی لنز ایراپتیکس رنگی از ماده ای بسیار اکسیژن رسان ساخته شده است که اجازه می دهد اکسیژن به طور مداوم از طریق لنز ایراپتیکس برای چشم جریان یابد و در کنار زیبایی بالایی که لنز های رنگی ایراپتیکس به چشمان شما میدهند، سلامتی و شادابی چشم ها هم حفظ شود.

لنز آستیگمات ایراپتیکیس (توریک) برای اصلاح آستیگمات

داشتن آستیگماتیسم به این معنا نیست که شما باید به خشکی، ناراحتی و تاری دید بسنده کنید. لنز آستیگمات ایراپتیکس برای اصلاح آستیگمات (Astigmatism) به طور خاص با دو فناوری منحصر به فرد طراحی شده اند تا دید شفاف و راحتی ثابتی را به شما ارائه دهند.

لنز آستیگمات باید در چشم ثابت بمانند و کمترین چرخش را در چشم داشته باشد، زیرا چرخش لنز در لنز آستیگمات باعث بر هم خوردن وضوح دید میگردد، ثبات لنز آستیگمات، کلید بینایی واضح و ثابت است. برخی از لنز های چشمی برای آستیگماتیسم می توانند در طول پلک زدن بیش از حد بچرخند، که می تواند باعث تاری دید شود. و همچنین تجمع رسوبات تحریک کننده می تواند باعث احساس خشکی و راحتی کمتر در طول زمان استفاده از لنز شود.

لنز آستیگمات ایراپتیکس با روش فناوری ساخت 4|8 ترازویی طراحی و ساخته میشوند، که این تکنولوژی برای نگه داشتن ثبات لنز توریک در چشم و جلوگیری از تار شدن دید بسیار مفید است.

مراقبت از لنز طبی

برای افزایش عمر لنز طبی، نکات مهمی در این قسمت شرح داده شده است.

مراقبت از لنز طبی ایراپتیکس

مذت استفاده لنز ایراپتیکس، فصلی است و از زمان باز کردن پلمپ لنز در صورت رعایت اصول مراقبت از لنزایراپتیکس، تا 3 ماه با راحتی و وضوح دید بالا قابل استفاده هستند. طریقه ی مصرف لنز و رعایت بهداشت لنز تاثیر زیادی در عمر و راحتی لنز چشمی شما دارد، در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز چشمی ایراپتیکس، میتوانید تا روز آخر عمر لنزتان در کمال راحتی و بدون ایجاد هیچ مشکل چشمی از آن استفاده کنید.

  • اولین نکته اینکه لنز ایراپتیکس طبی خود را قبل از آرایش در چشمتان بگذارید و از تمیزی پلک و مژه ها مطمئن شوید. (برای انتخاب درست لوازم آرایشی که با لنز چشمی سازش دارند اینجا کلیک کنید.)
  • مسئله ی بعدی شستشوی کامل دستها برای برداشتن لنز ایراپتیکس است. زیرا بزرگترین مشکلات چشمی با لنز نتیجه ی ورود میکروب توسط دست به لنز چشمی یا چشم است.
  • سپس دست های خود را با دستمال یا حوله ای تمیز که پرز ندهد خشک کنید. (زیرا آب شهری دارای باکتری آکانتوموبا میباشد که توانایی آسیب رسانی و ایجاد عفونت در چشم را با انواع لنز های چشمی دارد.)
  • اگر ناخن های بلندی دارید بدانید که لنز و قرنیه شما در خطر جدی است. پس بهتر است از اپلیکاتور های گذاشتن و برداشتن لنز استفاده کنید، این اپلیکاتور ها همچنین به افراد با انگشتان بزرگ و آقایان توصیه میشود. زیرا ناخن های بلند حین گذاشتن و برداشتن به لنز طبی ایراپتیکس آسیب می زنند و از طول عمر لنز کم میکنند.
  • لنز چشمی تان جا به جا نشود! این نکته ی کوچک  مشکلات بزرگی را به همراه داشته ، پس حتی اگر نمره چشمهایتان برابر است یا لنز شما طبی نیست باز هم مراقب باشید! درب جا لنزی را باز کنید.
  • موقع گذاشتن لنز ایراپتیکس در چشم از پشت و رو نبودن لنز چشمی تان مطمئن شوید حال لنز را برای قرار دادن در چشم روی انگشت سبابه ی خود بگذارید.
  • انجام آرایش را بعد از گذاشتن لنز ایراپتیکس در چشم شروع کنید، با لنز چشمی تان حمام نکنید، نخوابید، در صورت مصرف تافت یا اسپری چشم هایتان را ببندید یا مدام پلک بزنید تا لنز طبی ایر اپتیکس شما آسیب نبیند.
  • همچنین در آفتاب بهتر است روی لنزتان عینک آفتابی بزنید تا احساس خشکی چشم نداشته باشید. و در صورت نیاز از قطره های اشک مصنوعی برای رفع خشکی چشم استفاده کنید.
  • خارج کردن لنز طبی ایراپتیکس از چشم، قبل از اقدام به پاک کردن آرایش باید انجام شود!
  • لازم نیست لنز طبی Polyvue تان را در یخچال قرار دهید، در آخر از کاملا بسته بودن درب محلول لنز و جا لنزی مطمئن شوید.
  • به هیچ عنوان به جای مصرف محلول لنز از آب، آب مقطر، سرم و … استفاده نکنید زیرا عمر لنز ایراپتیکس را به شدت کاهش میدهد، رنگ لنز را خراب میکند و هیچ توجیه بهداشتی و میکروب زدایی ندارد. سعی کنید از بهترین محلول ها انتخاب کنید و در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید یا کامنت بگذارید.
  • جا لنزی های خود را هر 3 ماه یکبار عوض کنید.
گذاشتن لنز در چشم

قرار دادن لنز طبی در چشم از اهمیت زیادی برخوردار است، در این عکس بصورت کامل برای شما توضیح داده ایم.

آموزش گذاشتن لنز ایراپتیکس در چشم

بعد از انتخاب لنز طبی ایراپتیکس اولین نکته روش صحیح گذاشتن لنز چشم است. اگر بار اول است که میخواهید از لنز چشم استفاده کنید، باید بگوییم نگران نباشید ما از صفر تا صد گذاشتن و برداشتن لنز چشم را به شما آموزش میدهیم، زیرا گذاشتن و برداشتن صحیح لنز ایراپتیکس در سلامت لنز و پاره نشدن زود هنگام آن بسیار اهمیت دارد.

  1. قبل از شروع: دستهای خود را با صابون (ترجیحا صابون مایع و بدون عطر آنتی باکتریال) بشویید و با حوله بدون پرز خشک کنید. پیشنهاد میکنیم لنز چشم ایراپتیکس خود را همیشه با یک ترتیب مشخص در چشم بگذارید. مثلا ابتدا چشم راست بعد چشم چپ. به این صورت لنز طبی خود را هیچوقت جابجا نمیگذارید، لنز چشم راست را با دست راست و لنز چشم چپ را با دست چپ باید بگذارید. دقت داشته باشید که لنز هر چشم مخصوص همان چشم است و چه از لنز طبی طبی ایراپتیکس استفاده کنید چه لنز طبی ایر اپتیکس (آرایشی) نباید لنز هایتان با هم جا به جا شوند.
  2. بررسی کنید که لنزها برعکس نباشند: برای این کار لنز چشم را روی نوک انگشت خود قرار داده و اگر لنز شبیه یک فنجان بود و لبه های آن شبیه لبۀ فنجان بود لنز طبیعی است. بعضی از لنزهای طبی نشانه ای برای بررسی کردن برعکس بودن یا نبودن آن دارند، مثلا در لنز طبی معمولا به دلیل پررنگ تر بودن پیکسل های طبی روی لنز ، تشخیص پشت وروی لنز راحتتراست..
  3. چشمهای خودتان را باز نگه دارید: با دست آزاد خود پلک بالایی را به آرامی نگه دارید تا چشمتان بسته نشود. با دستی که لنز روی آن است با انگشت دیگرش پلک پایینی را به آرامی بکشید، جلوی آینه بایستید، یک حوله تمیز زیر دستتان پهن کنید تا اکر احتمالا برای دفعات اول لنز ایر اپتیکس از دستتان افتاد. روی دستمال تمیز بیافتد.
  4. لنز طبی را در چشم بگذارید: دست خود را ثابت نگه دارید و لنز چشم را با انگشت اشاره یا به وسیله ی اپلیکاتور حمل لنز روی چشم بگذارید. سپس به بالا نگاه کنید و به آرامی پلک خود را رها کنید و چشم خود را ببندید تا لنز چشم به درستی روی چشم شما قرار بگیرد. این مراحل را برای چشم دیگر هم تکرار کنید

در اینجا به طور مختصر به نکات مهم گذاشتن لنز چشم پرداختیم، شما میتوانید کامل تر در مطلب طرز گذاشتن لنز چشم ، در این مورد بخوانید و در گذاشتن لنز چشم حرفه ای شوید.

گذاشتن لنز در چشم

چالش بعدی در استفاده از لنز چشم طرز برداشتن لنز چشم به طور صحیح است. در برداشتن لنز طبی از چشم باید بسیار محتاط باشیم تا به لنز چشم و قرنیه خود آسیب نرسانیم.

آموزش برداشتن لنز ایر اپتیکس از چشم:

در اینجا نکات مهم برداشتن لنز را مطرح میکنیم ، در مطلب طرز برداشتن لنز چشم  میتوانید به طور کامل نکات مهم و فوت و فن برداشتن لنز چشم را ببینید و در برداشتن لنز مثل حرفه ای ها عمل کنید.

  1. مطمئن شوید دستانتان تمیز و خشک است: از چشم راست خود شروع کنید تا لنزها جابجا نشوند. به سمت بالا نگاه کرده و با انگشت میانی پلک پایین خود را با دقت و آرام بکشید.
  2. انگشت اشاره خود را به آرامی روی لنز قرار دهید: به سمت بالا نگاه کنید و با انگشت خود لنز را به آرامی سمت پایین بکشید تا لنز روی سفیدی چشم شما بیاید. اگر ناخن های بلند دارید بهتر ااست از اپلیکاتور های برداشتن لنز چشم استفاده کنید.
  3. لنز را به ارامی روی چشم قرار دهید: لنز را بین انگشت شست و انگشت اشاره قرار داده و لنز را بردارید. برای لنز چشم چپ خود هم این مراحل را تکرار کنید.
  4. بعد از برداشتن لنزها: اگر لنزهایتان لنز روزانه یا یکبار مصرف است آنها را دور بیاندازید. اما اگر لنز فصلی یا فصلی است آنها را به دقت با محلول شستشوی لنز تمیز و ضدعفونی کنید. هرگز لنزهای طبی خود را با آب شیر نشویید.

بعد از خرید لنز چشم حال باید به دنبال بهترین مایع لنز باشیم . زیرا حتی با داشتن بهترین لنز ، اگر شستشو و ضد عفونی لنز چشم درست انجام نگیرد. لنز چشم کیفیت و راحتی خود را از دست می دهد.

انتخاب مایع لنزمناسب لنز ایراپتیکس

انتخاب مایع لنز مناسب

راهنمای انتخاب محلول لنز مناسب

  • بعد از مشاوره و انتخاب رنگ لنز ایراپتیکس چشم تان حتما از اپتومتریست یا چشم پزشکتان درباره‌ی محلول شستشوی لنز مناسب سوال کنید.
  • مایع شستشوی لنز چشم خود را از مطب های بینایی سنجی و سایت های فروش لنز دارای اینماد تهیه کنید.زیرا مایع لنز بی کیفیت، تاثیر مستقیم بر کاهش عمر و عدم راحتی با لنز چشمی ایراپتیکس دارد.
  • انتخاب صحیح مایع لنز در حس رضایت و راحتی لنز ایراپتیکس تاثیر بسزایی دارد.
  • مایع لنز چشم نرم با مایع لنز سخت متفاوت‌ است، بنابراین آنها را به جای یکدیگر استفاده نکنید! و لنز طبی ایراپتیکس تان را با مایع لنز سخت نشویید! اگر شناختی در مورد تفاوت این دو نوع محلول ندارید و نمیدانید چطور انتخاب کنید از کاشناسان لنز بیوتی سوال کنید.
  • به هیچ عنوان لنز ایراپتیکس را در آب یا شامپو نگهداری نکنید!!! این خود عامل شروع عفونت و حساسیت است.
  • بعد از اینکه مایع لنز را داخل جا لنزی ریختید، فورا درب مایع لنز را ببندید، زیرا مایع لنز به وسیله میکروارگانیسم‌های موجود در فضای آزاد آلوده خواهد شد.

اگر میخواهید بیشتر در مود مایع لنز بدانید اینجا کلیک کنید تا بتوانید حرفه ای تر مایع لنز مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر قبلا از محلول لنزی استفاده کرده اید که با آن راحت نبودید و با سوزش و قرمزی چشم همراه بوده حتما با کارشناسان ما مطرح کنید تا راهنماییتان کنند و انتخاب سالم و راحتتری داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =