درباره لنز

لنز فوکسون؛ راهنمای خرید و معرفی

بررسی لنز طبی و رنگی فوکسون

لنز فوکسون

محصول کشور کره جنوبی یکی از پر فروش ترین لنز های چشمی در مراجعات حضوری و آنلاین ماست، از این رو تصمیم گرفتیم با معرفی تخصصی لنز طبی و لنز رنگی فوکسون شما را در انتخاب بهترین لنز طبی یا رنگی مورد نیازتان یاری کنیم.

رضایت مصرف کنندگان این محصول در حدی بوده است که میتوانیم به راحتی بگوییم، کافیست یکبار از یکی از محصولات این لنز استفاده کنید تا در گروه طرفدارانش قرار گیرید  و سبد خرید خود را از آن پر کنید.

لنز فوکسون محصول کشور کره با حجم آب 38% راحتی و اکسیژن رسانی بسیار بالایی برروی قرنیه دارد و در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز های تماسی ، لنز های فوکسون به هیچ عنوان منجر به خشکی چشم و یا بیماری های خاص چشمی نمیشوند.

دیامتر آن 14mm است و بزرگنمایی طبیعی و بسیار زیبایی بر روی قرنیه دارد.این لنز سالانه است و میتوان به مدت یکسال از آن استفاده کرد. طراحی و رنگ آمیزی زیبا و در عین حال دوام و طول عمر بالا این محصول شگفت انگیز را از مقرون به صرفه ترین لنز های طبی و رنگی قرار داده است.

جهت انتخاب آسان شما، در اینجا لنز فوکسون به 5 گروه لنز چشمی دسته بندی میشود تا بتواند سلایق و نیاز های  متفاوت را تامین کنند.

معرفی لنز طبی فوکسون (بدون رنگ)

لنز طبی بدون رنگ فوکسون برای رفع ضعف بینایی تولید شده و به جای عینک مصرف میشود. این لنز روی قرنیه چشم هیچ تغییر رنگی ایجاد نمیکنند و تنها برای رفع مشکل بینایی مصرف میشون. این محصول فوق العاده مانند سایر لنز های طبی، بدون رنگ میباشد و ازین رو دقت بیشتری برای حمل و رعایت بهداشت لنز میطلبد. لنز طبی فوکسون مناسب کسانیست که دوست دارند لنز را جایگزین عینک کنند اما نمیخواهند تغییری در چهره شان به وجود بیاید.

لنز های طبی فوکسون برای اصلاح نزدیک بینی روانه بازار شده اند و از نمره ی 0.5- تا 20.00– موجود می باشد.

در صد آب آن 38%، راحتی و اکسیژن رسانی بسیار بالایی بر سطح قرنیه چشم دارند و در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز طبی هیچگونه بیماری و یا خشکی چشمی ایجاد نمیکنند. مصرف کنندگان این لنز طبی میتوانند روزانه لنز را در چشم خود بگذارند و شب ها قبل از خواب لنز طبی خود را از چشم خارج کنند، با محلول لنز شستشو دهند و در جالنزی پر از محلول قرار دهند.

متریال این محصول polymacon  و برای مصرف سالانه عرضه میشوند که این دوام بالا خرید و مصرف این لنز با کیفیت را مقرون به صرفه میکند. شما میتوانید با رعایت بهداشت به مدت یکسال از عمر مفید لنز خود استفاده کنید و باید بعد از گذشت یکسال از باز کردن پلمپ لنز، آن را دور بیاندازید.

معرفی لنز رنگی فوکسون

در دو کالکشن لنز رنگی کلاسیک و لنز رنگی جدید (new) به بازار عرضه شده است. اگرچه کیفیت ،متریال و فرآیند ساخت دو کالکشن لنز رنگی کلاسیک و لنز رنگی جدید دقیقا یکی بوده و از لحاظ جنس، اکسیژن رسانی و حتی بسته بندی هیچ تفاوتی ندارند، اما کالکشن لنز رنگی جدید (new) با تاخیر به نسبت کالکشن لنز رنگی کلاسیک و با طراحی و رنگ آمیزی امروزی وارد بازار شده است.

هر دو کالکشن این لنز از متریال Polymacon و با طول عمر یک ساله تولید میشوند ازین رو خرید آن با توجه به دوام بالا و رنگ آمیزی متنوع و زیبا برای استفاده روزانه به مدت یکسال بسیار مقرون به صرفه است.

حجم آب آن 38% میباشد که منجر به راحتی لنز بر سطح چشم و میزان اکسیژن رسانی بالا به سطح چشم میشود. در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز های چشمی، این لنزها به هیچ عنوان منجر به خشکی چشم یا بیماری های مربوط به چشم نمیشوند.

کالکشن کلاسیک فوکسون از هفده کد رنگ تشکیل شده است،

سه رنگ در تناژ قهوه ای (عسلی بدون دور، عسلی دور مشکی، قهوه ای عسلی دور مشکی)

سه رنگ در تناژ سبز (سبز ، سبز دور مشکی، سبز عسلی دور مشکی)

سه رنگ در تناژ طوسی (طوسی؛ طوسی دور مشکی، طوسی عسلی دور مشکی)

سه رنگ در تناژ آبی (آبی ،آبی دور مشکی ، آبی عسلی دور مشکی).

این 12 رنگ به صورت کلاسیک و برای افراد علاقمند به لنز های رنگی طبیعی که تغییری طبیعی در چهره ایجاد میکنند ارائه شده است.

4 رنگ دیگر کالکشن کلاسیک، به لنز های ICE معروف هستند، این 4 لنز طراحی بسیار زیبا و طبیعی ای دارند و توصیه میکنیم اگر به دنبال خرید لنز رنگی بدون دور هستید حتما لنز های ICE (یخی) را ببینید.

لنز عسلی ICE فوکسون، لنز طوسی ICE فوکسون ، لنز سبز ICE فوکسون ، لنز آبی ICE فوکسون و اما معرفی آخرین رنگ از کالکشن کلاسیک:

لنز مشکی، در مورد لنز مشکی فوکسون باید بگوییم، لنز مشکی صرفا برای برجسته کردن و بزرگنمایی قسمت رنگی چشم به کار میرود و به کسانی که دوست دارند گیرایی و تیرگی چشم های خود را حفظ کنند و فقط چشمانی برجسته تر و بزرگتر داشته باشند این لنز جذاب را توصیه می کنیم. علاوه بر این رنگ مشکلی این محصول از لنز های رنگی مورد پسند آقایانِ علاقه مند به مصرف لنز رنگی است که دوست دارند چشم هایی زییا تر، بزرگتر و تیره تر اما بدون تغییر رنگ و روشنی داشته باشند.

کالکشن جدید لنز رنگی فوکسون:

کالکشن جدید از ۷ رنگ تشکیل شده است، این هفت رنگ، طبق آخرین مد روز دنیا و برای جذب افراد علاقه مند به استفاده از لنز رنگی طبق آخرین مد، تولید و طراحی شده اند.
کالکشن جدید از معدود لنز های رنگی است که علاوه بر کیفیت و راحتی بالا، رنگ آمیزی بی نظیر و به روزی دارد. از این رو این کالکشن در فروشگاه حضوری ما به لنز عروس نیز معروف است، زیرا این محصول، با حجم آب 38% اکسیژن رسانی بسیار بالا و در نتیجه راحتی بالایی بر سطح قرنیه ایجاد میکند. که این عامل احتمال خشکی چشم، اشک ریزش و قرمزی چشم حین مصرف لنز را به صفر میرساند.
ازین رو میتوانیم به راحتی این محصول فوق العاده را به عروس خانم ها که زیبایی، سلامت و تازگی چشم هایشان از اهمیت بالایی بر خوردار است و باید در روز عروسی لنز را ساعات طولانی در چشمشان نگه دارند پیشنهاد دهیم.
کالکشن جدید بر دو رنگ طوسی و کاراملی (روشن تر از عسلی) تاکید داشته است. زیرا امروزه این دو رنگ در طراحی و ساخت لنز های رنگی بسیار پر طرفدار شده اند.

لنزهای رنگی فوکسون در دو نوع، لنز رنگی آرایشی (صرفا برای زیبایی) و لنز طبی رنگی (نمره دار) برای اصلاح نزدیک بینی از نمره ی 0.5- تا 8.00- موجود میباشند.

رنگ اوشن گری

پیکسل طراحی رنگ اوشن گری مخلوطی از رنگ طوسی، آبی آسمانی و سبز مایل به طوسی است.

طراحی لنز اوشن گری بدون دور بوده و ازین رو در عین طبیعی جلوه کردن در چشم، زیبایی و بزرگنمایی خاص خود را به چشم میدهد.
در صورتی که از مصرف لنز های رنگی مرسوم خسته شده اید و به دنبال لنز رنگی ای طبیعی اما متفاوت هستید، لنز رنگی اوشن گری OCEAN GRAY میتواند تنوع مورد نظرتان را برای چهره ی شما به ارمغان آورد.
(رنگ اوشن گری پر فروش ترین لنز رنگی یک سال اخیر در فروش حضوری و آنلاین ما بوده است.) لنز رنگی اوشن گری فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ مارین

اما کالکشن جدید، سلیقه ی افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار را نیز تامین کرده است! لنز اوشن گریم فوکسون به صورت دور دار و با بزرگنمایی بیشتر، با نام مارین برای افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار و بزرگنمایی بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. لنز رنگی مارین فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ گلدن یلو

لنز رنگی گلدن یلو فوکسون، با پیکسل های رنگی طوسی و طراحی فوق العاده را میتوان به عنوان طبیعی ترین لنز رنگی موجود نامگذاری کرد، این لنز رنگی به حدی در عین زیبایی طبیعی است، که به آقایان، خانم هایی که نمی‌خواهند غیر طبیعی تغییر کنند و حتی خانم های محجبه توصیه میشود. با استفاده از لنز رنگی گلدن یلو فوکسون زیبایی چشم های شما دو چندان میشود اما کسی باور نمی‌کند که در چشم شما لنز باشد! این رنگ به صورت نمره دار و بدون نمره (آرایشی زیبایی) موجود میباشد، لنز گلدن یلو فوکسون مناسب افراد با مو و ابرو های تیره و روشن می باشد و محدودیتی ندارد. لنز گلدن یلو فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ کارامل

لنز رنگی کارامل فوکسون، لنز کارامل یا کرمی (caramel) لنز مورد علاقه ی آرایشگران و عکاسان! لنز رنگی کارامل فوکسون یکی از طبیعی ترین لنز های کارامل موجود می باشد. لنز کارامل چشم را روشن و خاکی رنگ می‌کند و زیبایی چشم و میکاپ فرد را دو چندان نشان می دهد، همینطور در زمان عکاسی و زیر نور خورشید چهره را بسیار زیبا تر و تازه تر میکند. ازین رو توصیه ی بسیاری از آرایشگران حرفه ای لنز کارامل می باشد. اگر موهای روشنی دارید در انتخاب لنز رنگی کارامل فوکسون شک نکنید. لنز کارامل فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ وارم هازل یا کارامل دوردار

کمپانی تولید لنز رنگی فوکسون در مورد لنز رنگی کارامل هم سلیقه ی افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار را در نظر گرفته و ازین رو لنز رنگی کارامل را به صورت دور دار با چند رگه ی مشکی نیز به بازار عرضه کرده است. اگر شما موهای تیره ای دارید و فکر می کنید با توجه به ابرو های تیره لنز رنگی کارامل به چهره ی تان نمی آید ، لنز رنگی وارم هیزل فوکسون میتواند زیبایی تان را چند برابر کند، علاوه بر این برای استفاده ی روز مره نیز بسیار زیبا و طبیعی جلوه میکند و با وجود روشن بودن اما حتی بدون آرایش هم طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. لنز warm hazel فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ یلو براون

لنز یلو براون فوکسون که ما آن را لنز طلایی نامیدیم! طراحی و رنگ آمیزی این رنگ بسیار خاص و منحصر به فرد است. این لنز با رگه های طلایی ظاهر بسیار متفاوتی به خود گرفته و میتواند مکمل چهره ای با موهای  بلوند باشد، اگر به دنبال لنز رنگی خاص و چهره ای خیره کننده در مراسمات و ملاقات هایتان هستید، حتما به رنگ Yellow Brown Foxcon نگاهی بیاندازید. لنز Yellow Brown فوکسون به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.

رنگ ایووری یا عاج فیلی

رنگ آخر هم رنگ ivory فوکسون (عاج فیلی) که ترکیبی از پیکسل های کارامل و طوسی می‌باشد و اصطلاحا به رنگ خاکی معروف است. طراحی بدون دور لنز رنگی ایوری فوکسون نیز از پر فروش ترین لنز های رنگی است و جدا از استفاده ی روزمره، با میکاپ و در مراسمات زیبایی دو چندانی پیدا میکند. این رنگ برای هر دو گروه با موهای تیره و یا روشن قابل استفاده و زیباست. لنز رنگی ایوری فوکسون به صورت نمره دار (از نمره ی 0تا 8.00-) و بدون نمره یا آرایشی موجود می باشد.

برای مشاوره انتخاب و خرید در دسترس شما هستیم:
09907630693

در صورتی که روزانه به جای عینک از لنز طبی یا رنگی استفاده می کنید و توصیه میکنیم حتما هر دو ساعت یکبار از قطره های اشک مصنوعی همراه لنز استفاده کنید، تا هم هر دو ساعت یکبار لنز طبی تان شستشو و هیدراته شود، هم سطح چشمانتان. در این صورت همیشه لنز و چشمانی سالم و شفاف خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =