عمومی

معرفی لنز طبی رنگی کریستال ژلفلکس

لنز رنگی ژلفلکس

لنز طبی رنگی کریستال کالرز

ساخت کمپانی ژلفلکس استرالیا می باشد، که از زمان آغاز به کار در سال 1971، کمپانی لنز Gelflex (ژلفلکس) تمرکز جدی بر کیفیت لنزهای تماسی و طراحی خلاقانه داشته است. تمرکز اصلی ژلفلکس Gelflex همیشه سلامت، راحتی و کیفیت بینایی بیماران بوده است و با عرضه ی لنز طبی رنگی کریستال ژلفلکس با به روز ترین طراحی ورنگ آمیزی توانسته رسالت خود را در ارائه لنز طبی رنگی نیز به پایان برساند.

لنز رنگی کریستال ژلفلکس دارای 43% حجم آب که این مسئله منجر به راحتی لنز بر سطح چشم میگردد. علاوه بر این 43%حجم آب در لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس اکسیزن رسانی این محصول را بسیار بالا برده و میتوان از لنز های طبی رنگی فصلی کریستال ژلفلکس به عنوان راحتترین لنز های فصلی رنگی طبی نام برد.

امتیازی که در لنز طبی رنگی کریستال ژلفلکس منجر به فروش بالای آن شده است ، رنگ آمیزی خاص و امروزی آن میباشد، کمپانی ژلفلکس ، کالکشن لنز ژلفلکس را در 8 رنگ و به دو صورت لنز رنگی طبی و لنز رنگی آرایشی به بازار عرضه کرده است، لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس Gelflex برای اصلاح مایوپی (نزدیک بینی) و از نمره ی 1.00- تا 6.00- موجود میباشد. فاصله ی لنز های طبی رنگی نیم نمره ای (-1.00 -1.5 -2.00 و…) میباشد. و افراد بدون نمره چشم و صرفا به عنوان زیبایی نیز میتوانند از لنز رنگی ژلفلکس استفاده کنند.

لنز طبی رنگی کریستال ژلفلکس Gelflex با توجه به قیمت مناسب، اکسیژن رسانی بالا و رنگ و طراحی لاکچری اش در سبد پیشنهادی ما جای گرفته است. از کلمه ی لاکچری استفاده کردیم زیرا طراحی ورنگ آمیزی لنز رنگی کریستال کالرز ژلفلکس با بسیاری از برند های لاکچری و گران قیمت برابری میکند. قطر لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس 14.2mm میباشد که منجر به بزرگنمایی بسیاز طبیعی لنز برروی قسمت رنگی چشم شما میشود.

اگر چشمان تیره ای دارید و همیشه در انتخاب لنز طبی رنگی نگران تیره شدن لنز در چشمتان و عدم تغییر هستید ، لازم است بدانید لنز های رنگی کریستال ژلفلکس روی چشم تیره به کررات تست شده و قرار نیست روی چشمان شما بی رنگ و حس جلوه کند و اتفاقا زیبایی و شادابی چشمان شما را دو چندان میکند.

در ساخت و طراحی لبه ی لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس از فناوری Radial Edge استفاده شده است که لبه ای بسیار نازک و فوق العاده راحت ایجاد می کند و شما میتوانید تجربه ی زیبایی منحصر به فرد همراه با راحتی بسیار بالایی با لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس داشته باشید.

لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس جهت حفط بهداشت و راحتی بالا به صورت monthly (فصلی) به بازار عرضه شده اند، طول عمر لنز طی زنگی ژلفلکس 3ماه میباشد ور در صورت رعایت اصول مراقبت لنز در دوران مصرف منجر به هیچگونه خشکی و یا عفونت چشمی نمیگردد.

آنچه باید درباره این کمپانی بدانید:

لنز رنگی کریستال ژلفلکس دارای FDAآمریکا میباشد.

لنز رنگی کریستال کالرز ژلفلکس نیز ماند سایر لنز های تماسی روی سطح قرنیه قرار میگیرد و در گذاشتن و برداشتن باید جانب احتیاط را رعایت کرد، در صورتی که چشم شما دچار التهاب بود بهتر است ابتدا برای التیام چشمتان اقدام کنید و بعد لنز رنگی کریستال خود را مصرف کنید.

لنز رنگی کریستال ژلفلکس بیش از آنچه در ایران با آن آشنایی داریم در جهان شناخته شده است، در بیش از 40 سال به عنوان رهبر صنعت لنزهای تماسی بوده است، کمپانی تولید لنز رنگی ژلفلکس  Gelflex دارای دستاوردهای قابل توجهی از جمله:

  1. اولین و تنها کارخانه تولید قالب ریخته گری لنز چشمی استرالیا است.
  2. تولید اولین لنزهای تماسی هایدروژل در جهان.
  3. تولید نخستین لنزهای اسکلرال قابل نفوذ در کودکان در جهان.
  4. در حال حاضر تنها لنزهای تماسی یکبارمصرف دنیا با رنگ خاص تقویت شده در تولید لنزهای Gelflex از فناوری Radial Edge استفاده شده است که لبه ای بسیار نازک و فوق العاده راحت ایجاد می کند.

تمرکز بر روی تولید لبه های این چنینی تضمین می کند که نه تنها خوب بنظر می رسید بلکه احساس خیلی خوبی دارید.

در صورتی که چشمان بسیار حساسی دارید توصیه میشود همراه لنز رنگی کریستال ژلفلکس از قطره های لوبریکانت و مرطوب کننده ها حین مصرف لنز استفاده کنید.تاکید میشود به هیچ عنوان از قطره های اشک مصنوعی ساده برروی لنز چشمی تان استفاده نکنید زیرامنجر به کاهش طول عمر و خرابی لنز رنگی کریستال ژلفلکس شما میشود، البته این نکته را درباره ی تمام لنز های چشمی نرم در نطر بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره و انتخاب رنگ با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =