[vc_row][vc_column][woodmart_title size=”large” font_weight=”600″ woodmart_css_id=”60a6c7d105843″ title=”محلول های چندمنظوره رنیو Renu” title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MGE2YzdkMTA1ODQzIiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2UxYzY2ZiJ9fQ==” title_width=”100″ after_title=”معرفی محلول های چند منظوره شستشوی لنزهای نرم کمپانی بوش اند لومب” after_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLnRpdGxlLWFmdGVyX3RpdGxlIl19LCJzZWxlY3Rvcl9pZCI6IjYwYTZjN2QxMDU4NDMiLCJkYXRhIjp7ImRlc2t0b3AiOiIjMDAwMDAwIn19″]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator border_width=”7″][vc_column_text text_larger=”no”]

محلول شستشوی لنز چند منظوره RENU دارای یک ضد عفونی کننده سه گانه است، که فقط در 4 ساعت 99.9٪ از میکروب ها را از بین می برد.
می توان روزانه از محلول لنز تماسی چند منظوره رنیو ReNu برای تمیز کردن لنزها ، نگهداری لنز در محلول در صورت عدم استفاده، یا ضد عفونی و شستشوی لنزها استفاده کرد.
محلول شستشوی لنز چند منظوره  RENU جدیدترین نوآوری در مراقبت از لنزهای طبی است.
محلول شستشوی لنز چند منظوره رنیو (ReNu)  ضدعفونی عالی را برای لنز فراهم می کند و دارای سیستم تهویه مطبوع پیشرفته ای است که راحتی روز را با لنز فراهم می کند. محلول چند منظوره رنیو (renu Advanced Formula) هنگام استفاده روزانه، پروتئین را حل کرده و باعث تمیز کردن ، شل شدن و از بین بردن تجمع لایه رسوبات از سطح لنزهای تماسی نرم می شود.
محلول چند منظوره رنیو renu به جلوگیری از تشکیل رسوبات تحریک کننده ملتحمه چشم روی سطح لنز کمک می کند. میکروارگانیسم های مضر روی لنز را از بین می برد. همچنین می توان از محلول چند منظوره رنیو (renu Advanced Formula) برای شستشوی لنزها استفاده کرد. این محلول باعث تمیز کردن ، پاک سازی ، از بین بردن پروتئین ، ضد عفونی کردن ، شستشو و نگهداری لنزهای تماسی نرم از جمله لنزهای سیلیکون هیدروژل می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”5356″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نحوه شستشوی لنز نرم با محلول شستشوی لنز رنیو  ReNu:

  1. قبل از دست زدن به لنز، دست های خود را با آب و صابون خوب بشوئید.
  2. لنز را از چشم خارج کرده، آن را در کف دست قرار دهید و با چند قطره از محلول شستشوی لنز رنیو (ReNu) داخل لنز نرم را با نوک انگشت سبابه مالش دهید.
  3. دو طرف لنز را حداقل به مدت 5 ثانیه با محلول رنیو (ReNu) آبکشی نمائید.
  4. هر لنز را جداگانه در محفظه مخصوص جا لنزی قرار داده و محفظه را کاملا با محلول لنز رنیو (ReNu) پر نمائید و درب جا لنزی را محکم بسته و جا لنزی را چند ثانیه به آرامی تکان دهید.
  5. لنز را حداقل به مدت 4 ساعت و یا در طول شب در محلول لنز رنیو (ReNu) نگه دارید تا عفونت زدایی تکمیل شود.
  6. بعد از این مرحله می توانید لنز را مستقیما روی چشم قرار دهید و یا برای اطمینان بیشتر ابتدا با کمی محلول شستشوی لنز رنیو (ReNu) آبکشی کرده و سپس روی چشم قرار دهید.
  7. جالنزی را با محلول رنیو (ReNu) آبکشی نموده و بگذارید تا خشک شود.

 

موارد هشدار:

  • بعد از باز کردن درب بطری محلول رنیو (ReNu) ، محلول باقی مانده تا 90 روز قابل استفاده خواهد بود.
  • درب بطری را بعد از استفاده محکم ببندید.
  • اگر پلمپ درب بطری محلول شستشوی لنز باز شده است، از آن استفاده نکنید.
  • محلول خوراکی نیست و دور از دسترس کودکان قرار گیرد.
  • جهت جلوگیری از آلودگی محلول رنیو (ReNu) ، از تماس نوک بطری با اجسام خارجی خودداری شود.
  • در دمای اتاق نگه داری شود.
  • در صورت بروز حساسیت نسبت به محلول شستشوی لنز رنیو (ReNu) با پزشک چشم خود مشاوره کنید.
  • قبل از استفاده از هر داروی چشمی، به پزشک خود اطلاع دهید که از لنز تماسی استفاده می کنید.
  • در صورت حساسیت به هر یک از مواد اولیه محصول از آن استفاد نکنید.
  • هیچگاه از آب شیر برای آبکشی لنز یا جالنزی اسفاده نکنید.
  • بعد از تاریخ انقضاء، از محلول شستشوی لنز رنیو (ReNu) استفاده نشود.
  • محلول باقیمانده در جالنزی را بعد از استفاده دور بریزید.
  • هر روز از محلول تازه استفاده کنید.
  • ممکن است پزشک شما محصولات بیشتری و یا طریقه استفاده دیگری را در ارتباط با میزان اشک شما و یا نوع لنز و مدت استفاده لنز، به شما پیشنهاد دهد.
  • همیشه طبق تجویز پزشک عمل کنید و بدون مشورت طریقه مصرف را تغییر ندهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]