[vc_row][vc_column][woodmart_title size=”extra-large” font_weight=”600″ woodmart_css_id=”60a7d3968fb35″ title=”کریستال ژلفلکس Crystal Gelflex” title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MGE3ZDM5NjhmYjM1IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2UxYzY2ZiJ9fQ==” title_width=”100″ after_title=”معرفی لنز رنگی فصلی کریستال” after_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLnRpdGxlLWFmdGVyX3RpdGxlIl19LCJzZWxlY3Rvcl9pZCI6IjYwYTdkMzk2OGZiMzUiLCJkYXRhIjp7ImRlc2t0b3AiOiIjMDAwMDAwIn19″]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]لنز کریستال کالرز ساخت کمپانی ژلفلکس استرالیا می باشد، که از زمان آغاز به کار در سال 1971، کمپانی لنز Gelflex (ژلفلکس) تمرکز جدی بر کیفیت لنز رنگی و طراحی خلاقانه داشته است. تمرکز اصلی کمپانی ژلفلکس Gelflex همیشه سلامت، راحتی و کیفیت بینایی بیماران بوده است و با عرضه ی لنز کریستال ژلفلکس توانسته رسالت خود را به پایان برساند.

ویژگی های لنز کریستال

لنز کریستال ژلفلکس دارای 43% حجم آب میباشد ، این مسئله منجر به راحتی لنز بر سطح چشم میگردد. علاوه بر این 43%حجم آب در لنز های طبی رنگی کریستال ژلفلکس اکسیژن رسانی این محصول را بسیار بالا برده و میتوان از لنز های رنگی فصلی کریستال ژلفلکس به عنوان راحتترین لنز های فصلی رنگی نام برد.

امتیازی که در لنز رنگی کریستال ژلفلکس منجر به فروش بالای آن شده است ، رنگ آمیزی خاص و امروزی آن میباشد، کمپانی ژلفلکس ، کالکشن کریستال کالرز را در 8 رنگ و به دو صورت لنز رنگی طبی (نمره دار) و لنز رنگی آرایشی به بازار عرضه کرده است، که با توجه به قیمت مناسب، اکسیژن رسانی بالا و رنگ و طراحی لاکچری اش در سبد پیشنهادی ما جای گرفته است. قطر لنز کریستال ژلفلکس 14.2mm میباشد که منجر به بزرگنمایی بسیاز طبیعی لنز برروی قسمت رنگی چشم شما میشود.

اگر چشمان تیره ای دارید و همیشه در انتخاب لنز رنگی نگران تیره شدن لنز در چشمتان و عدم تغییر هستید ، لازم است بدانید لنز کریستال ژلفلکس روی چشم تیره به کررات تست شده و قرار نیست روی چشمان شما بی رنگ و حس جلوه کند و اتفاقا زیبایی و شادابی چشمان شما را دو چندان میکند.

در ساخت و طراحی لبه ی لنز کریستال ژلفلکس از فناوری Radial Edge استفاده شده است که لبه ای بسیار نازک و فوق العاده راحت ایجاد می کند و شما میتوانید تجربه ی زیبایی منحصر به فرد همراه با راحتی بسیار بالایی با لنز های رنگی کریستال ژلفلکس داشته باشید.

لنز کریستال ژلفلکس جهت حفط بهداشت و راحتی بالا به صورت monthly (فصلی) به بازار عرضه شده اند، طول عمر لنز زنگی ژلفلکس 3ماه میباشد ور در صورت رعایت اصول مراقبت لنز در دوران مصرف منجر به هیچگونه خشکی و یا عفونت چشمی نمیگردد.

علاوه بر این ها لنز کریستال ژلفلکس دارای FDA آمریکا میباشد.

نکات مهم در انتخاب لنز ژلفلکس

لنز رنگی کریستال ژلفلکس بیش از آنچه در ایران با آن آشنایی داریم در جهان شناخته شده است، در بیش از 40 سال به عنوان رهبر صنعت لنزهای تماسی بوده است، کمپانی تولید لنز کریستال ژلفلکس  Gelflex دارای دستاوردهای قابل توجهی از جمله:

  1. اولین و تنها کارخانه تولید قالب ریخته گری لنز چشمی استرالیا است.
  2. تولید اولین لنز های طبی هیدروژل در جهان.
  3. تولید نخستین لنزهای اسکلرال قابل نفوذ در کودکان در جهان.
  4. در حال حاضر تنها لنزهای تماسی یکبارمصرف دنیا با رنگ خاص تقویت شده در تولید لنزهای Gelflex از فناوری Radial Edge استفاده شده است که لبه ای بسیار نازک و فوق العاده راحت ایجاد می کند.

تمرکز بر روی تولید لبه های این چنینی تضمین می کند که نه تنها خوب بنظر می رسید بلکه احساس خیلی خوبی دارید.

از ویژگی های لنز ژلفلکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای FDA آمریکا و تولید کشور استرالیا می باشد.
  • دارای 8 رنگ متنوع بوده که متناسب با هر سلیقه و هر رنگ چشمی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]