نگه داری از لنز همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که از لنز استفاده میکنند. اگر محلول لنز شما کیفیت مناسبی نداشته باشد میتواند به لنز شما آسیب جدی وارد کند و شاید دیگر نتوانید از لنز خودتان استفاده کنید. در اینجا یکی از بهترین محلول لنزهای دنیا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید با خیال راحت برای نگه داری، تمیز و ضدعفونی کردن لنز خودتان از آن استفاده کنید. مایع لنز اپتی فری Opti-Free محصول کشور آمریکا؛ دارای بالاترین درصد رضایت مصرف کنندگان است.

ویژگی های برجسته ی مایع لنز اپتی فری Opti-Free:

مایع لنز اپتی فری بدلیل ویژگی های منحصربفرد و کیفیت ساخت بالای خود به یک محلول لنز پرطرفدار در بین افرادی که از لنز طبی یا لنز رنگی استفاده می کنند تبدیل شده است. اگر شما نیاز به خرید مایع لنز اپتی فری یا خرید محلول لنز اپتی فری دارید این مقاله به شما کمک میکند تا در انتخاب خود مطمئن تر شوید و با ویژگی های بیشتر این محصول فوق العاده بیشتر آشنا شوید. یک محلول لنز خوب باید بتواند از لنز به خوبی مزاقب کند که این مراقبت شامل: مرطوب نگه داشت لنز، زدودن جرم ها یا رسوب پروتئین بر روی سطح داخلی و سطح خارجی لنز و همچنین ضدعفونی کردن لنز است. برای آشنایی بیشتر با محلول لنز اپتی فری به نکات زیر توجه کنید:

  • سازگاری با انواع لنز طبی و لنز نرم (رنگی و بدون رنگ).
  • تأمین رطوبت مطلوب و کافی برای انواع لنز
  • با استفاده از تکنولوژی HydraGlyde Moisture Matrix Alcon، این مایع لنز، لنزهای شما را مرطوب نگه می دارد.
  • مایع لنز Opti-Free هیچگونه حساسیتی برای چشم شما ایجاد نمیکند.
  • مایع لنز اپتی فری برای تمیز نگه داشتن لنزهای شما و محافظت از چشم شما در برابر باکتری های مضر طراحی شده است.
  • محلول شستشوی لنز اپتی فری، میکروب زدایی و ضدعفونی لنز را بدون نیاز به مالش و تماس دست به طور کامل انجام میدهد.
  • بدون ایجاد سوزش و قرمزی در چشم
  • مورد تایید پزشکان و بالاترین درصد تجویز را بین محلول های شستشوی لنز داشته است.
  • بالاترین درصد رضایت مصرف کنندگان
  • محلول های لنز اپتی فری در کشتن باکتری ها و قارچ ها، حذف رسوب پروتئین و حفظ راحتی لنزهای طبی موثر هستند.
  • فرمول اپتی فری اکسپرس سریع ترین گزینه است و برای افرادی که چشمان حساسی دارند مناسب است.
  • در کشتن 99.9% از باکتری ها و قارچ ها روی لنزهای تماسی موثر است.
  • در حذف رسوب پروتئین از لنزهای طبی موثر است.
  • برای لنزهای تماسی ساخته شده از سیلیکون هیدروژل بی خطر است.
  •  

این محلول، سریع‌ترین راه برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و نگهداری لنزهای طبی نرم است. اپتی فری اکسپرس نیازی به آبکشی ندارد و می‌توانید لنزهای خود را در آن به مدت 24 ساعت نگهداری کنید.

محلول لنز اپتی فری یک محلول لنز برای همه!

محلول لنز اپتی فری عنوان مایع لنز ضدعفونی کننده لنز چشمی “بدون نیاز به مالش” را از FDA دریافت کرده است.

سازمان غذا و دارو (FDA) به مایع لنز اپتی فری (آزمایشگاه های Alcon) عنوان شستشوی لنز “بدون مالش” را داده است و این مایع لنز را به عنوان اولین محلول چند منظوره لنز طبی بدون نیاز به مالش لنز جهت ضدعفونی، تایید می کند. این مزیت محلول لنز اپتی فری در مورد تمام لنزهای طبی نرم صدق میکند، به این معنی است که لنزهای تماسی نرم را بدون نیاز به مالش دست تمیز و ضد عفونی می کند.

سال گذشته کمپانی آلكان مایع لنز اپتی فری Opti-Free Express را كه با عوامل ضد ميكروبي آلدوكس و پلي كوآد براي ضد عفوني كردن و از بين بردن سودوموناس و آكانتاموبا تهيه شده بود، راه اندازي كرد.

در حالت عادی پزشکان باید به بیماران یادآوری كنند كه بعد از خارج کردن لنز از چشم، لنزهای خود را با مایع لنز مالش دهند، زیرا آنها این مالش 10 ثانیه ای را فراموش می كنند. همه بیماران این کار را در چند هفته اول تهیه لنز انجام می دهند. اما پس از مدتی به بهداشت لنز بی توجه میشوند، آنها فقط لنزها را در محلول لنز می اندازند و انتظار دارند که محلول شستشو بقیه کارها را انجام دهد!

بنابراین تولید محلول شستشوی لنزی بدون نیاز به مالش، خیال بسیاری از پزشکان را از عفونت های چشمی ناشی از بی دقتی در شستشوی لنز، راحت کرده است.ازین رو بسیاری از چشم پزشکان و اپتومتریست ها از محلول لنز Opti-Free راضی هستند، زیرا با روش ساده تر احتمال تمیز نگه داشتن لنز در بیماران وجود دارد.

اگرچه هنوز متخصصان تمیز کردن مالشی را به عنوان یک عادت خوب به بیماران پیشنهاد می کنند، اما لزوم انجام این کار با محلول لنز Opti-Free مانند گذشته وجود ندارد.

این مزیت که خرید مایع لنز اپتی فری به عنوان یک ضد عفونی کننده مستقل تأیید شده است، یک موفقیت بزرگ است.

شواهد تحقیقاتی رو به رشدی وجود دارد که از اثربخشی محلول های لنز اپتی فری حمایت می کند. به عنوان مثال، مطالعه ای که در مجله Contact Lens & Anterior Eye منتشر شد، نشان داد که اپتی فری اکسپرس در کشتن 99.9% از باکتری ها و قارچ ها روی لنزهای تماسی موثر است.

اگر توضیحات بالا برای خرید مایع لنز اپتی فری برای شما کافی نبود، برای راهنمایی کامل خرید محلول لنز اپتی فری به کارشناسان ما تیکت ارسال کنید.

مایع لنز اپتی فری جهت پروتئین زدایی همه انواع لنز (لنز طبی، لنز رنگی و لنزهای نسل جدید سیلیکون هیدروژل) مناسب است. همچنین جهت پاک کردن لنز از این محلول استفاده میشود. محلول لنز اپتی فری قدرت ضدعفونی کنندگی بالایی دارد و زمانی که شما از شب تا صبح لنز را در محلول لنز اپتی فری غوطه ور میکنید این عملیات به خوبی انجام میشود.

مایع لنز اپتی فری رطوبت لنزهای شما را به بهترین وجه ممکن تامین میکند، تا زمانی که مجدد از لنزهای خودتان استفاده میکنید احساس خشکی لنز را نداشته باشید. برای همین خرید محلول لنز اپتی فری را به شما توصیه میکنیم.

نکته: با خرید محلول لنز اپتی فری برای شستشوی لنز با مایع لنر اپتی فری، نیازی به مالش لنز نیست.

چرا خرید مایع لنز اپتی فری به صرفه است؟

شما با خرید مایع لنز اپتی فری یک محلول لنز بسیار با کیفیت دارید که نه تنها آسیبی به لنزتان نمیزند بلکه همیشه کیفیت لنزهای شما را به خوبی حفظ میکند. قیمت محلول لنز اپتی فری در لنزبیوتی بدلیل اینکه تمامی مشتریان عزیز بتوانند از محلول لنز با کیفیت استفاده کنند با کمترین قیمت ارائه میشود.

علت کم بودن قیمت محلول لنز اپتی فری در لنزبیوتی فقط به این دلیل است که حاشیه سود این محصول در لنزبیوتی بسیار پایین آمده تا بتوانید برای خرید مایع لنز اپتی فری کمترین هزینه را انجام دهید.

روش شستشوی لنز با مایع لنز اپتی فری:

  1. قبل از دست زدن به لنز، دست های خود را با آب و صابون خوب بشوئید.
  2. لنز را از چشم خارج کرده، آن را در کف دست قرار دهید و با چند قطره از مایع لنز اپتی فری دو طرف لنز را برای چند ثانیه مالش دهید.
  3. دو طرف لنز را حداقل به مدت 5 ثانیه با محلول اپتی فری آبکشی نمائید.
  4. هر لنز را جداگانه در محفظه مخصوص جا لنزی قرار داده و محفظه را کاملا با مایع لنز اپتی فری پر نمائید و درب جا لنزی را محکم بسته و جالنزی را چند ثانیه به آرامی تکان دهید.
  5. لنز را حداقل به مدت 4 ساعت و یا در طول شب در محلول نگه دارید تا عفونت زدایی تکمیل شود.
  6. بعد از این مرحله می توانید لنز را مستقیما روی چشم قرار دهید و یا در صورت تمایل ابتدا بوسیله مایع لنز آنها را آبکشی کرده و سپس روی چشم قرار دهید.
  7. جالنزی را با محلول لنز اپتی فری آبکشی نموده و بگذارید تا خشک شود.
 
منبع:

Title: Efficacy of Opti-Free Express Solution for Cleaning and Disinfecting Contact Lenses

Authors: E. J. Cohen, et al.

Published: 2019

نتیجه گیری:

محلول لنز اپتی فری، یک انتخاب عالی برای افرادی است که از انواع لنزهای طبی نرم استفاده می‌کنند. این محلول، به خوبی لنزهای شما را تمیز، ضدعفونی و مرطوب نگه می‌دارد و باعث راحتی بیشتر چشمان شما می‌شود. اگر بدنبال بهترین محلول لنز هستید قطعا محلول لنز اپتی فری یکی از بهترین محلول لنزهای دنیاست. و بدلیل ویژگی مهم آن که بدون مالش دادن لنز می تواند آن را به خوبی تمیز، ضدعفونی و مرطوب کند یک ویژگی ای است که در سایر محلول لنزها نیست. پس با خیال راحت از خرید محلول لنز اپتی فری لذت ببرید. زیرا قیمت مایع لنز اپتی فری در لنزبیوتی از کمترین قیمت هاست.

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا نباید از سرم نمکی به جای محلول لنز استفاده کنیم؟
واقعیت این است که محلول های نمکی هرگز برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن لنزهای تماسی شما نبوده اند. تمام آنچه آنها واقعاً انجام می دهند شستشوی سطحی لنزهای تماسی شما است.
با سرم های نمکی هیچ ضدعفونی و میکروب زدایی اصولی ای برای لنز های تماسی در کار نیست!!!