این محصول فوق العاده، یکی از پرفروش ترین لنز های رنگی سالانه در بازار جهان می باشد. طول عمر یک ساله در کنار راحتی، اکسیژن رسانی بالا، تنوع رنگی و داشتن رنگ ثابت روی چشم های تیره و روشن این لنز را بسیار پرطرفدار کرده است.

بررسی کیفیت لنز پلی ویو رنگی PolyVue

  • لنز پلی ویو رنگی یکی از بهترین و پر فروش ترین لنز های رنگی سالانه ساخت کشور کره می باشد، علت محبوبیت لنز پلی ویو رنگی (Polyvue) رنگ بندی طبیعی و منحصر به فرد در عین راحتی و اکسیژن رسانی بالاست! (Water Contant:43%)
  • این محصول در یازده رنگ و به صورت دو مدل طراحی: لنز پلی ویو رنگی دور دار و بدون دور عرضه میشود و ازین رو توانسته تمام سلایق را تامین کند
  • از دیگر نکات مثبت این محصول، حفظ و نمایش پیکسل های رنگ بر روی چشم های تیره است و میتوان این محصول فوق العاده را از مناسب ترین لنز های چشمی رنگی مناسب چشم های هم روشن و هم تیره نام برد.برای افراد با چشم تیره که نگران تیره شدن رنگ این لنز روی چشمانشان هستند، میتوانیم  تضمین کنیم که رنگ انتخابی از کاتالوگ لنز رنگی پلی ویو (Polyvue) روی چشم شما دقیقا به همین صورت زیبا، روشن و طبیعی نمایش داده میشود.
  • لنز پلی ویو رنگی سالانه به صورت لنز رنگی نمره دار و بدون نمره(آرایشی) موجود می‌باشد.
  • این لنز رنگی با قطر 14.5 mm در قسمت رنگی چشم بزرگنمایی در سطح طبیعی ایجاد میکند که این خود منجر به زیبایی دو چندان چشم میگردد.
  • این لنز، به مدت یکسال از باز کردن پلمپ لنز عمر مفید دارد، در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز این محصول با درصد آب بالا و اکسیژن رسانی عالی به هیچ عنوان منجر به خشکی چشم یا سایر بیماری های چشمی نمیگردد.
  • لنز های طبی رنگی پلی ویو با عمر یک ساله از با دوام ترین لنز های رنگی به شمار میرود.

چه مزایایی لنز پلی ویو رنگی را یکی از پرفروش ترین لنز ها در فروش حضوری و آنلاین قرار داده است؟

  1. طراحی امروزی و تنوع بالای رنگی کاتالوگ این لنز
  2. طول عمر مفید بالا
  3. حفظ و نمایش پیکسل های رنگ بر روی چشم های تیره است و میتوان این برند لنز طبی را از مناسب ترین لنز های چشمی رنگی حتی برای چشم های خیلی تیره نام برد.
  4. با قطر 14.5 mm در قسمت رنگی چشم بزرگنمایی در سطح طبیعی و بسیار زیبا ایجاد میکند.
  5. برای افراد با چشم تیره که نگران تیره شدن رنگ لنز رنگی روی چشمشان هستند، میتوانیم  تضمین کنیم که رنگ انتخابی از کاتالوگ، روی چشم شما دقیقا به همین صورت نمایش داده میشود.
  6. لنز طبی رنگی سالانه پلی ویو (Polyvue) به صورت لنز رنگی نمره دار و بدون نمره موجود می‌باشد.

بررسی کاتالوگ لنز پلی ویو رنگی

کالکشن لنز پلی ویو رنگی طبق آخرین مد روز دنیا و برای جذب افراد علاقه مند به استفاده از لنز رنگی با کیفیت، بسیار زیبا ، با ظرافت و بسیار طبیعی تولید و طراحی شده اند. لنز های رنگی پلی ویو علاوه بر اصلاح بینایی شما، زیبایی چشمانتان را دو چندان میکنند، این محصول هم برای افراد دچار نزدیک بینی و هم صرفا برای استفاده زیبایی و استفاده آرایشی قابل سفارش اند.کالکشن لنز پلی ویو از معدود لنز های رنگی است که علاوه بر کیفیت و راحتی بالا، رنگ آمیزی بی نظیر و به روزی دارد. ازین رو کالکشن جدید این محصول در فروشگاه حضوری ما به لنز عروس نیز معروف است، زیرا لنز رنگی پلی ویو، با حجم آب 43% اکسیژن رسانی بسیار بالا و در نتیجه راحتی بالایی بر سطح قرنیه ایجاد میکند. که این عامل احتمال خشکی چشم، اشک ریزش و قرمزی چشم حین مصرف لنز را به صفر میرساند.ازین رو میتوانیم به راحتی لنز پلی ویو رنگی را که کیفیت آن تایید شده است به عروس خانم ها که زیبایی، سلامت و تازگی چشم هایشان در یک روز خاص و تکرار نشدنی از اهمیت بالایی بر خوردار است و باید در روز عروسی لنز رنگی را ساعات طولانی در چشمشان نگه دارند پیشنهاد دهیم. کالکشن جدید این لنز رنگی بر دو رنگ طوسی و کاراملی (روشن تراز عسلی) تاکید داشته است. زیرا امروزه این دو رنگ در زیبایی و استفاده از لنز های رنگی بسیار پر طرفدار شده اند.لنز های رنگی پلی ویو در دو نوع
  1. لنز رنگی آرایشی (صرفا برای زیبایی بیشتر چهره)
  2. لنز طبی رنگی(نمره دار) برای اصلاح نزدیک بینی از نمره ی 0.5- تا 8.00- موجود میباشد.

 لنز پلی ویو رنگ اوشن گری  (Ocean Gray Polyvue)

پیکسل های رنگی لنز پلی ویو  اوشن گری مخلوطی از رنگ طوسی، آبی آسمانی و سبز مایل به طوسی است. طراحی لنز اوشن گری بدون دور بوده و ازین رو در عین طبیعی جلوه کردن در چشم ، زیبایی و بزرگنمایی خاص خود را به چشم میدهد. در صورتی که از مصرف لنز های رنگی مرسوم خسته شده اید و به دنبال لنز رنگی ای طبیعی اما متفاوت هستید، رنگ اوشن گری این لنز میتواند تنوع مورد نظرتان را برای چهره ی شما به ارمغان آورد. (رنگ اوشن گری از کالکشن لنز های رنگی پلی ویو، پر فروش ترین لنز رنگی یک سال اخیر در فروش حضوری و آنلاین ما بوده است.) لنز رنگی اوشن گری پلی ویو به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو ocean gray

لنز پلی ویو رنگ اوشن گری

لنز پلی ویو رنگ مارین  (Marine POLYVUE)

اما کالکشن جدید لنز رنگی پلی ویو ، سلیقه ی افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار را نیز تامین کرده است! لنز پلی ویو اوشن گری به صورت دور دار و با بزرگنمایی بیشتر، با نام لنز پلی ویو مارین برای افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار و بزرگنمایی بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. لنز رنگی مارین به صورت نمره دار تا نمره ی (8.00-) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو marine

لنز پلی ویو رنگ مارین

 لنز پلی ویو رنگ سبز (Green POLYVUE)

لنز پلی ویو سبز ، یکی از خیره کننده ترین لنز های سبز روشن دور دار برای علاقه مندان به لنز رنگی خاص و روشن است. لنز گرین پلی ویو از لحاظ طراحی شبیه به لنز مارین می باشد با این تفاوت که پیکسل های رنگ سبز آن بیشتر است و برای علاقه مندان به استفاده از لنز چشم رنگی سبز طراحی شده است. اگر علاقه مند به چشم های سبز روشن هستید، لنز پلی ویو رنگ سبز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
لنز رنگی سالانه پلی ویو green

لنز پلی ویو رنگ سبز

لنز پلی ویو رنگ آبی (Blue POLYVUE)

لنز پلی ویو آبی، با پیکسل های رنگی آبی تیره و عسلی و با دور مشکی طراحی شده است. اگر علاقه مند به لنز رنگی آبی باشید حتما از انتخاب لنز آبی پلی ویو که ظرافت و زیبایی دو چندان به چهره می دهد لذت خواهید برد.
لنز رنگی سالانه پلی ویو blue

لنز پلی ویو رنگ آبی

لنز پلی ویو رنگ گلدن یلو (Golden yellow POLYVUE)

لنز پلی ویو رنگ گلدن یلو ، با پیکسل های رنگی طوسی و طراحی فوق العاده را میتوان به عنوان طبیعی ترین لنز رنگی موجود نامگذاری کرد، این لنز رنگی به حدی در عین زیبایی طبیعی است، که به آقایان، خانم های که نمی‌خواهند غیر طبیعی تغییر کنند و حتی خانم های محجبه توصیه میشود. با استفاده از لنز رنگی گلدن یلو پلی ویو زیبایی چشم های شما دو چندان میشود اما کسی باور نمی‌کند که در چشم شما لنز باشد! این رنگ به صورت نمره دار و بدون نمره (آرایشی زیبایی) موجود میباشد، رنگ گلدن یلو مناسب افراد با مو و ابرو های تیره و روشن می باشد و محدودیتی ندارد. لنز پلی ویو گلدن یلو به صورت نمره دار تا نمره ی (-8.00) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو golden yellow

لنز پلی ویو رنگ گلدن یلو

لنز پلی ویو رنگ کارامل (Caramel POLYVUE)

لنز رنگی پلی ویو کارامل، لنز کارامل یا کرمی (Caramel) لنز مورد علاقه ی آرایشگران و عکاسان! لنز پلی ویو رنگ کارامل یکی از طبیعی ترین لنز های کارامل موجود می باشد. لنز کارامل چشم را روشن و خاکی رنگ می‌کند و زیبایی چشم و میکاپ فرد را دو چندان نشان می دهد، همینطور در زمان عکاسی و زیر نور خورشید چهره را بسیار زیبا تر و تازه تر میکند. ازین رو توصیه ی بسیاری از آرایشگران حرفه ای لنز کارامل می باشد. اگر موهای روشنی دارید در انتخاب لنز پلی ویو رنگ کارامل شک نکنید. لنز کارامل به صورت نمره دار تا نمره ی (8.00-) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو caramel

لنز پلی ویو رنگ کارامل

لنز پلی ویو رنگ وارم هازل  (Warm Hazel POLY VUE) 

کمپانی تولید لنز رنگی پلی ویو در مورد لنز رنگی کارامل هم سلیقه ی افراد علاقه مند به لنز رنگی دور دار را در نظر گرفته و ازین رو لنز رنگی کارامل را به صورت دور دار با چند رگه ی مشکی با نام لنز پلی ویو رنگ وارم هازل نیز به بازار عرضه کرده است. اگر شما موهای تیره ای دارید و فکر می کنید با توجه به ابرو های تیره لنز رنگی کارامل به چهره ی تان نمی آید، لنز رنگی وارم هیزل پلی ویو میتواند زیبایی تان را چند برابر کند، علاوه بر این، این رنگ برای استفاده ی روز مره نیز بسیار زیبا و طبیعی جلوه میکند و با وجود روشن بودن اما حتی بدون آرایش هم طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. رنگ وارم هازل به صورت نمره دار تا نمره ی (8.00-) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو warm hazel

لنز پلی ویو رنگ وارم هازل

لنز لی ویو رنگ یلو براون  (Yellow Brown POLYVUE)

لنز پلی ویو یلو براون  (Yellow Brown) که ما آن را لنز طلایی نامیدیم! طراحی و رنگ آمیزی این رنگ از لنز رنگی پلی ویو بسیار خاص و منحصر به فرد است. رنگ یلو براون با رگه های طلایی ظاهر بسیار متفاوتی به خود گرفته و میتواند مکمل چهره ای با موهای  بلوند باشد، اگر به دنبال لنز رنگی خاص و چهره ای خیره کننده در مراسمات و ملاقات هایتان هستید، حتما به لنز پلی ویو رنگ یلو براون نگاهی بیاندازید. این محصول به صورت نمره دار تا نمره ی (8.00-) و بدون نمره یا آرایشی (صرفا زیبایی) موجود است.
لنز رنگی سالانه پلی ویو yellow brown

لنز پلی ویو رنگ یلو براون

لنز پلی ویو رنگ ایووری (Ivory POLYVUE )

لنز رنگ ابووری پلی ویو (عاج فیلی) که ترکیبی از پیکسل های کارامل و طوسی می‌باشد و اصطلاحا به رنگ خاکی معروف است. طراحی بدون دور رنگ ایوری نیز از پر فروش ترین لنز های رنگی است و جدا از استفاده ی روز مره، با میکاپ و در مراسمات زیبایی دو چندانی پیدا میکند. این رنگ برای هر دو گروه با موهای تیره و یا روشن قابل استفاده و زیباست. لنز رنگی پلی ویو ایوری به صورت نمره دار (از نمره ی 0تا 8.00-) و بدون نمره یا آرایشی موجود می باشد.
لنز رنگی سالانه پلی ویو ivory

لنز پلی ویو رنگ ایوری

لنز پلی ویو رنگ پرل  (Pearl POLYVUE)

لنز رنگی پرل پلی ویو یا طوسی عسلی، لنز های تناژ طوسی عسلی همواره در لیست پر فروش ترین رنگ لنز های رنگی قرار دارند، زیرا:
  • همواره و در تمام محیط ها اعم از مهمانی، جلسات کاری، محیط های آموزشی و .. قابل استفاده هستند.
  • بدون ایجاد تغییر قابل حدس، طاهر طبیعی و زیبایی و لطافت دو چندان به چشم می دهند
  • با آرایش وبدون آرایش زیبایی خاص خود را ایجاد میکنند و هم با چشم آرایش شده و هم بدون آرایش قابل استفاده وزیبا هستند.
لنز رنگی سالانه پلی ویو pearl

لنز پلی ویو رنگ پرل

مراقبت از لنز رنگی پلی ویو :

لنز های رنگی پلی ویو سالانه هستند و از زمان باز کردن پلمپ لنز در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز پلی ویو، تا یکسال با راحتی و وضوح دید بالا قابل استفاده هستند. طریقه ی مصرف لنز و رعایت بهداشت لنز تاثیر زیادی در عمر و راحتی لنز چشمی شما دارد، در صورت رعایت اصول مراقبت از لنز چشمی پلی ویو ، میتوانید تا روز آخر عمر لنزتان در کمال راحتی و بدون ایجاد هیچ مشکل چشمی از آن استفاده کنید.
  • اولین نکته اینکه لنز رنگی پلی ویو خود را قبل از انجام آرایش در چشمتان بگذارید و از تمیزی پلک و مژه ها مطمئن شوید. (برای انتخاب درست لوازم آرایشی که با لنز چشمی سازش دارند اینجا کلیک کنید.)
  • مسئله ی بعدی شستشوی کامل دستهاست برای حمل لنز ، زیرا بزرگترین مشکلات چشمی با لنز نتیجه ی ورود میکروب توسط دست به لنز چشمی یا چشم است.
  • سپس دست های خود را با دستمال یا حوله ای تمیز که پرز ندهد خشک کنید. (زیرا آب شهری دارای باکتری آکانتوموبا میباشد که توانایی آسیب رسانی و ایجاد عفونت در چشم را با انواع لنز های چشمی دارد.)
  • اگر ناخن های بلندی دارید بدانید که لنز و قرنیه شما در خطر جدی است. پس بهتر است از اپلیکاتور های گذاشتن و برداشتن لنز استفاده کنید، این اپلیکاتور ها همچنین به افراد با انگشتان بزرگ و آقایان توصیه میشود. زیرا ناخن های بلند حین گذاشتن و برداشتن به لنز رنگی پلی ویو آسیب می زنند و از طول عمر لنز کم میکنند.
  • لنز چشمی تان جا به جا نشود! این نکته ی کوچک  مشکلات بزرگی را به همراه داشته ، پس حتی اگر نمره چشمهایتان برابر است یا لنز شما طبی نیست باز هم مراقب باشید! درب جا لنزی را باز کنید ،
  • موقع گذاشتن لنز پلی ویو در چشم از پشت و رو نبودن لنز چشمی تان مطمئن شوید حال لنز را برای قرار دادن در چشم روی انگشت سبابه ی خود بگذارید
  • انجام آرایش را بعد از گذاشتن لنز پلی ویو در چشم شروع کنید، با لنز چشمی تان حمام نکنید، نخوابید، در صورت مصرف تافت یا اسپری چشم هایتان را ببندید یا مدام پلک بزنید تا لنز رنگی پلی ویو شما آسیب نبیند.
  • همچنین در آفتاب بهتر است روی لنزتان عینک آفتابی بزنید تا احساس خشکی چشم نداشته باشید.
  • خارج کردن لنز رنگی پلی ویو از چشم، قبل از اقدام به پاک کردن آرایش باید انجام شود!
  • لازم نیست لنز رنگی polyvue تان را در یخچال قرار دهید، در آخر از کاملا بسته بودن درب محلول لنز و جا لنزی مطمئن شوید.
  • به هیچ عنوان به جای مصرف محلول لنز از آب ، آب مقطر ، سرم و … استفاده نکنید زیرا عمر لنز را به شدت کاهش میدهد ، رنگ لنز را خراب میکند و هیچ توجیه بهداشتی و میکروب زدایی ندارد ، سعی کنید از بهترین محلول ها انتخاب کنید و در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید یا کامنت بگذارید.
  • جا لنزی های خود را هر 3 ماه یکبار عوض کنید.

آموزش گذاشتن لنز پلی ویو در چشم :

بعد از انتخاب لنز رنگی پلی ویو اولین نکته روش صحیح گذاشتن لنز چشم است. اگر بار اول است که میخواهید از لنز چشم استفاده کنید، باید بگوییم نگران نباشید ما از صفر تا صد گذاشتن و برداشتن لنز چشم را به شما آموزش میدهیم، زیرا گذاشتن و برداشتن صحیح لنز پلی ویو در سلامت لنز و پاره نشدن زود هنگام آن بسیار اهمیت دارد.
  1. قبل از شروع: دستهای خود را با صابون (ترجیحا صابون مایع و بدون عطر آنتی باکتریال) بشویید و با حوله بدون پرز خشک کنید. پیشنهاد میکنیم لنز چشم پلی ویو  خود را همیشه با یک ترتیب مشخص در چشم بگذارید. مثلا ابتدا چشم راست بعد چشم چپ. به این صورت لنز رنگی خود را هیچوقت جابجا نمیگذارید، لنز چشم راست را با دست راست و لنز چشم چپ را با دست چپ باید بگذارید. دقت داشته باشید که لنز هر چشم مخصوص همان چشم است و چه از لنز طبی رنگی پلی ویو استفاده کنید چه لنز رنگی پلی ویو (آرایشی) نباید لنز هایتان با هم جا به جا شوند.
  2. بررسی کنید که لنزها برعکس نباشند: برای این کار لنز چشم را روی نوک انگشت خود قرار داده و اگر لنز شبیه یک فنجان بود و لبه های آن شبیه لبۀ فنجان بود لنز طبیعی است. بعضی از لنزهای طبی نشانه ای برای بررسی کردن برعکس بودن یا نبودن آن دارند، مثلا در لنز رنگی معمولا به دلیل پررنگ تر بودن پیکسل های رنگی روی لنز ، تشخیص پشت وروی لنز راحتتراست..
  3. چشمهای خودتان را باز نگه دارید: با دست آزاد خود پلک بالایی را به آرامی نگه دارید تا چشمتان بسته نشود. با دستی که لنز روی آن است با انگشت دیگرش پلک پایینی را به آرامی بکشید، جلوی آینه بایستید، یک حوله تمیز زیر دستتان پهن کنید تا اکر احتمالا برای دفعات اول لنز از دستتان افتاد. روی دستمال تمیز بیافتد.
  4. لنز طبی را در چشم بگذارید: دست خود را ثابت نگه دارید و لنز چشم را با انگشت اشاره یا به وسیله ی اپلیکاتور حمل لنز روی چشم بگذارید. سپس به بالا نگاه کنید و به آرامی پلک خود را رها کنید و چشم خود را ببندید تا لنز چشم به درستی روی چشم شما قرار بگیرد. این مراحل را برای چشم دیگر هم تکرار کنید
در اینجا به طور مختصر به نکات مهم گذاشتن لنز چشم پرداختیم، شما میتوانید کامل تر در مطلب طرز گذاشتن لنز چشم ، در این مورد بخوانید و در گذاشتن لنز چشم حرفه ای شوید.چالش بعدی در استفاده از لنز چشم طرز برداشتن لنز چشم به طور صحیح است. در برداشتن لنز طبی از چشم باید بسیار محتاط باشیم تا به لنز چشم و قرنیه خود آسیب نرسانیم.

 

نکته بعدی در استفاده از لنز چشم طرز برداشتن لنز چشم به طور صحیح است. در برداشتن لنز طبی از چشم باید بسیار محتاط باشیم تا به لنز چشم و قرنیه خود آسیب نرسانیم.

آموزش برداشتن لنز پلی ویو از چشم:

در اینجا نکات مهم برداشتن لنز را مطرح میکنیم ، در مطلب طرز برداشتن لنز چشم  میتوانید به طور کامل نکات مهم و فوت و فن برداشتن لنز چشم را ببینید و در برداشتن لنز مثل حرفه ای ها عمل کنید.
  1. مطمئن شوید دستانتان تمیز و خشک است: از چشم راست خود شروع کنید تا لنزها جابجا نشوند. به سمت بالا نگاه کرده و با انگشت میانی پلک پایین خود را با دقت و آرام بکشید.
  2. انگشت اشاره خود را به آرامی روی لنز قرار دهید: به سمت بالا نگاه کنید و با انگشت خود لنز را به آرامی سمت پایین بکشید تا لنز روی سفیدی چشم شما بیاید. اگر ناخن های بلند دارید بهتر ااست از اپلیکاتور های برداشتن لنز چشم استفاده کنید.
  3. لنز را به ارامی روی چشم قرار دهید: لنز را بین انگشت شست و انگشت اشاره قرار داده و لنز را بردارید. برای لنز چشم چپ خود هم این مراحل را تکرار کنید.
  4. بعد از برداشتن لنزها: اگر لنزهایتان لنز روزانه یا یکبار مصرف است آنها را دور بیاندازید. اما اگر لنز فصلی یا سالانه است آنها را به دقت با محلول شستشوی لنز تمیز و ضدعفونی کنید. هرگز لنزهای طبی خود را با آب شیر نشویید.
بعد از خرید لنز چشم حال باید به دنبال بهترین مایع لنز باشیم. زیرا حتی با داشتن بهترین لنز، اگر شستشو و ضد عفونی لنز چشم درست انجام نگیرد. لنز چشم کیفیت و راحتی خود را از دست می دهد.

انتخاب محلول لنز مناسب لنز پلی ویو:

  • بعد از مشاوره و انتخاب رنگ لنز پلی ویو چشم تان حتما از اپتومتریست یا چشم پزشکتان درباره‌ی محلول شستشوی لنز مناسب سوال کنید.
  • مایع شستشوی لنز چشم خود را از مطب های اپتومتری، سایت های فروش لنز دارای اینماد تهیه کنید.زیرا محلول لنز بی کیفیت، تاثیر مستقیم بر کاهش عمر و عدم راحتی با لنز چشمی پلی ویو دارد.
  • انتخاب صحیح محلول‌ شستشو و نگهداری لنز در حس رضایت و راحتی لنز تاثیر بسزایی دارد.
  • مایع شستشو و نگهداری لنز چشم نرم با مایع لنز چشم سخت متفاوت‌ است، بنابراین آنها را به جای یکدیگر استفاده نکنید و لنز رنگی پلی ویو تان را با محلول لنز سخت نشویید! اگر شناختی در مورد تفاوت این دو نوع محلول ندارید و نمیدانید چطور انتخاب کنید از کاشناسان لنز بیوتی سوال کنید.
  • به هیچ عنوان لنز را در آب یا شامپو نگهداری نکنید!!! این خود شروع عفونت و حساسیت است …
  • بعد از اینکه مایع لنز را داخل جا لنزی ریختید، فورا درب مایع لنز را ببندید، زیرا محلول لنز به وسیله میکروارگانیسم‌های موجود در فضای آزاد آلوده خواهد شد.
اگر میخواهید بیشتر در مود مایع لنز بدانید اینجا کلیک کنید تا بتوانید حرفه ای تر مایع لنز مناسب خود را انتخاب کنید.
اگر قبلا از محلول لنزی استفاده کرده اید که با آن راحت نبودید و با سوزش و قرمزی چشم همراه بوده حتما با کارشناسان ما مطرح کنید تا راهنماییتان کنند و انتخاب سالم و راحتتری داشته باشید.
انتخاب مایع لنز مناسب

راهنمای انتخاب محلول لنز مناسب